V průzkumu kvality Strategic Vision zvítězil Volkswagen
V novém průzkumu společnosti Strategic Vision, který se zaměřil na spokojenost zákazníků s novými vozy v USA, zvítězila německá značka Volkswagen.
Za úspěchem největšího německého výrobce automobilů stojí především modely Golf, Jetta a Tiguan. Na druhé příčce v průzkumu se objevila značka Ford, kde byli zákazníci nejvíce spokojeni s modely Mustang, F150, F250 A F350. Poslední příčku obsadil jihokorejský Hyundai, který ačkoli uvedl na trh zdařilou novou Sonatu, ostatní modely jej potopily.
Průzkum je založen na hodnocení spokojenosti více než 37.000 kupců nových modelů za prvních 90 dní od koupě. Zaměřuje se na celkovou spokojenost zákazníků a ne na dílčí problémy, které se dají operativně odstranit.
Průzkum tak opět ukazuje, že vše záleží na úhlu pohledu. Zatímco ve studii J.D.Power letos Ford doslova propadl, v tomto průzkumu se umístil na druhé nejvyšší příčce.