Prověřeno zákazníky

V době, kdy každý ujetý kilometr hraje u firemních vozidel svou roli, se vyplatí sázet na osvědčená řešení. Systém CCS Carnet nabízí fleet manažerům spravujícím vozové parky o 20 i 200 vozech více, než jen monitoring vozidel a knihu jízd.

Mít přehled a dostatek dat. K tomu umět s nasbíranými informacemi pracovat a řešit svůj provoz efektivně. U větších flotil lze nejen snížit náklady, ale veškerý provoz optimalizovat – a ušetřit. Peníze, čas… A proč experimentovat, když je na trhu řada osvědčených řešení. CCS Carnet stojí na pevných základech. Začněme u nich. Například aktuální poloha aut, která je dostupná přes PC i mobil v reálném čase. Díky informacím z pokročilých GPS lokátorů, jež je možné namontovat do auta, náklaďáku i na traktor, tak máte aktuální přehled o poloze vozidel. Lze prohlížet i polohy minulé. Taktéž vidíte čerpací a dobíjecí stanice. Tento mix přispívá k lepší koordinaci, analýze využití vozů i plánování jízd, např. s ohledem na možnosti tankování na trase.

AUTOMATICKÁ KNIHA JÍZD A VYÚČTOVÁNÍ PRACOVNÍCH CEST: KLADIVO NA ADMINISTRATIVU

Pamatujete si dobu, kdy se sbíraly účtenky, na konci měsíce řidič přemýšlel, kdy a kde byl a až dle toho vyplňoval tiskopisy knihy jízd? Tak té době dávno odzvonilo. Systém CCS Carnet vygeneruje knihu jízd automaticky na základě dat z GPS. Tu samozřejmě napojíte na účetní software. Z knihy jízd se poté vytvoří vyúčtování pracovní cesty včetně transakcí z tankovacích karet. Do tzv. cesťáku lze vkládat i jiné náklady – za parkování, MHD či hotel, a to z ČR i zahraničí. Řidiči jednoduše přepínají mezi soukromými a služebními jízdami, takže sledování aut čistě pro firemní účely máte zaručeno. Veškerou správu knihy jízd lze provádět i v mobilní aplikaci.

Díky vyspělosti a modulárnosti systému máte v rukou ucelený nástroj správy vozové flotily. Ten navíc nabízí individuální nastavení přímo pro vaši firmu. Kromě sledování polohy a knihy jízd tak víte o vašich vozech úplně vše. Třeba jakým stylem řidiči jezdí, vidíte nájezdy, přestávky, stav baterie. Systém je také vaším asistentem, který hlídá termíny. Rezervace vozidel a parkovacích míst zase usnadňuje logistiku. Ze všech prvků lze exportovat reporty. Ačkoliv tyto funkce nejsou hlavním důvodem, proč monitoring vozidel Carnet zvolit, jak vidíte, představují přidanou hodnotu zjednodušující pracovní procesy a zvyšující produktivitu vozového parku.

VÁŠ KOLEGA, ASISTENT I ANALYTIK PRO EFEKTIVNÍ FLEET MANAGEMENT

Rozsáhlé reporty – data jsou zlato, díky nimž máte lepší přehled o své flotile. Získejte reporty od statistik řidičů i vozidel přes vyhodnocení stylu jízdy až po srážky za soukromé cesty. K tomu připočtěte automatické zasílání na e-mail, snadný export, filtraci i tisk.

Sledování stavu baterie – přijít ráno k autu a nenastartovat není ideální začátek dne. GPS jednotka měří automaticky stav baterie každou hodinu. E-mailová zpráva vám pak dá vědět, pokud autobaterie 3× za sebou klesne pod nastavenou hodnotu napětí. Hlídání termínů – žádné poznámky v kalendáři či tabulky v počítači. Stačí si nastavit notifikace ze systému a nezapomenete na blížící se termín STK či referentské zkoušky řidičů. Dále dostanete upozornění na zdravotní prohlídky, konec platnosti ŘP nebo pojistky. Elektromobilita – stejně jako transakce o tankování z palivových karet lze nahrávat také data o dobíjení. Systém zobrazuje rovněž stav baterie i její přírůstky. Při plánování trasy přijde vhod zobrazení dobíjecích bodů v síti CCS. K tomu přidáváme možnost rozlišení firemního i soukromého dobíjení třeba před kanceláří nebo na chalupě. Dokumentace na jednom místě – techničák nebo smlouvy k autu si jako fleet manager nahrajete do aplikace. Dokumenty tak máte na pár kliknutí vždy k dispozici.

NADSTAVBOVÉ FUNKCE PRO SNADNĚJŠÍ PROVOZ A NIŽŠÍ FIREMNÍ NÁKLADY

Rezervace vozidel a parkovacích míst – interní car sharing. Taky máte osypky z představy, že řidič musí pokaždé poslat požadavek na rezervaci firemního vozu e-mailem, vy musíte najít volné auto, připravit doklady a vyřešit předání? A co vše vyřídit bezkontaktně pomocí tzv. Key Boxu? Řidič v systému Carnet vidí, které auto je v daném čase volné, udělá si rezervaci a po schválení si jde do specializovaného kódovaného boxu vyzvednout klíčky a doklady. Skvělá funkce pro přehlednou evidenci sdílených aut, která umožní car sharing jakéhokoliv vozidla – třeba servisního auta v případě poruchy referentského vozu. A to bez nutnosti cokoliv instalovat do auta. Obdobně to funguje s rezervací parkovacích míst ve firemních garážích či na parkovištích, díky čemuž jsou efektivně využita všechna pronajímaná parkovací stání.

Jízdní styly – s tímto modulem vidíte vliv stylu jízdy řidiče na spotřebu paliva. Odhalíte, zda jezdí zodpovědně či překračuje povolené rychlosti nebo řídí stylem brzda–plyn. S těmito informacemi můžete ovlivnit bezpečnost i náklady na servis vozidel.

JEDINÝ GPS LOKÁTOR ZVLÁDNE KOMPLEXNÍ SPRÁVU VOZOVÉHO PARKU

Jak vidíte, tak svět – kde je správa vozového parku snadná a přínosná – existuje. A CCS Carnet vám do takového světa otevírá dveře. Nabízí nejen efektivitu, ale i vědomí, že vaše flotila pracuje co nejlépe.


REFERENCE ZÁKAZNÍKŮ:

”Provázanost GPS systému s kartami CCS nám poskytuje rychlý a komplexní přehled o vozidlech, snižuje nároky na administrativu a přináší tak podstatné úspory času i firemních nákladů při správě vozového parku. Zpracování kompletního měsíčního vyúčtování trvá uživateli vozidla jen pár minut.“

Jana Polívková, Purchasing Manager Viatris CZ

”Ve ZLINERU distribuujeme náhradní díly na autobusy po celé ČR i na SK. CCS Carnet nám hodně usnadnil přehled o našich autech. Nejvíce nám pomáhá v administrativě, kdy si snadno zobrazíme knihu jízd, řidiče, spotřebu vozidel. Carnet využíváme i pro vyúčtování služebních cest a přehled tankovacích karet. S ním se nám snížily náklady a zlepšila organizace služebních vozů.“

Jan Bereznaj, ředitel logistiky a výroby ZLINER

„V Carnetu nejvíce využíváme měsíční reporty – a to neuzamykání knihy jízd, srážky řidičů za soukromé km a dále také stav tachometrů. Při velikosti flotily 400 vozů nám Carnet dále velmi pomáhá s vyúčtováním soukromých jízd zaměstnanců a také s evidencí statistik, kdy sledujeme čerpání pohonných hmot, a tím se snažíme šetřit náklady.“

Klára Hrdinová, společnost STROM PRAHA

”V HOCHTIEF CZ je pro nás naprosto zásadní kontrola vozidel na jednotlivých lokalitách v Česku i na Slovensku. A dále následná kontrola vykázaných soukromých jízd a kontrola spotřeby PHM. Na ni navazuje naše nejvyužívanější funkcionalita – srážka ze mzdy za soukromé ujeté kilometry dle skutečné průměrné spotřeby v měsíci. Hojně využívaná je i statistika dle aut i řidičů a jejich evidence. S Carnetem máme trvalý přehled o provozu jednotlivých vozidel.“

Emil Kubašák, vedoucí Správy osobní dopravy HOCHTIEF CZ