Nová Alfa Romeo už má jméno – Milano. Nové elektrické SUV se představí v dubnu
Alfa Romeo Milano – tak bude znít jméno nového SUV segmentu B, jehož premiéru chystá značka na duben 2024.
V dubnu 2024 představí Alfa Romeo v Miláně světu první Sports Urban Vehicle ve své historii, které bude k dispozici také ve 100% elektrické verzi. Bude se jmenovat Milano, což je pocta městu, kde to všechno 24. června 1910 začalo.
S modelem Alfa Romeo Milano se značka vrací do segmentu B, největšího v Evropě, a to s novým designem, který plně ztělesňuje DNA značky spočívající v ušlechtilém italském sportovním stylu. První 100% elektrický „sportovně-městský“ vůz představuje novou bránu do světa značky Alfa Romeo pro všechny, nejen pro tradiční alfisty, kteří již netrpělivě čekali na návrat značky do tohoto segmentu.
„S příchodem modelu MILANO v roce 2024 doplní Alfa Romeo modelovou řadu, která je schopna splnit přání všech našich příznivců a mnoha dalších. MILANO je zamýšleno jako symbolické ‚přivítání zpět‘ našich fanoušků – alfistů. Ti jako majitelé modelů Giulietta a Mito čekali na potvrzení své lásky k Alfa Romeo. Slouží také jako „přivítání‘ pro všechny, kteří hledají jedinečný sportovní zážitek v tomto segmentu a osobitou krásu italského designu. MILANO je prvním milníkem v procesu přechodu značky na elektrický pohon a stejně jako Tonale má důležitý úkol dále posílit globální působení značky Alfa Romeo,“ řekl Jean-Philippe Imparato, CEO Alfa Romeo.
Alfa Romeo Milano, vtělení historie značky
Máloco charakterizuje identitu automobilky více než její logo. V případě Alfa Romeo od roku 1910 obsahuje dva symboly, které identifikují Milán: je to kříž, historický symbol hlavního města Lombardie, a had Biscione, erb šlechtického rodu Viscontiů a jeden z nejznámějších znaků města. Více než 60 let (1910–1972) se ve spodní části loga nacházelo slovo MILANO. Do roku 1918 jej doprovázela zkratka „A.L.F.A.“ (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), od roku 1919 pak „ALFA ROMEO“.
Milán byl vždy symbolem avantgardy a nyní působí jako mezinárodní manifest modernosti, inovace a udržitelnosti. Milán, který je po celém světě považován za jednu z ikon umění a značky Made in Italy, vždy hrál klíčovou kulturní roli v oblasti módy, designu a hudby.
Alfa Romeo si vybrala jméno Milán, svůj domov, aby se pustila do nové, vzrušující a odvážné kapitoly své historie: reinterpretace sportovního stylu pro 21. století.
Toto rozhodnutí překračuje ikonické názvy minulých modelů a názvy horských průsmyků používané v nedávné době, aby se značka znovu spojila se svým italským původem. Odvážnou ambicí Alfa Romeo je exportovat do celého světa hodnoty, které z ní vždy dělaly jedinečnou značku.
Zdroj: Alfa Romeo