Bolt zkouší přednostní odbavení v servisech sítě GetFix
Komplexní služby sítě autoservisů GetFix pro firemní zákazníky se rozhodla vyzkoušet společnost Bolt. Kolem 10 000 vozidel taxi bude moct využít třeba přednostní odbavení, slevu nebo jednoduchou administraci objednávek, náhradních dílů a dalších informací o vozidle přes webové rozhraní.
V prvním měsíci se zaregistrovaly stovky uživatelů a postupně dojde k implementaci všech řidičů Boltu. Díky nahraným datům o vozidle ví autoservis vše důležité ještě před tím, než řidič do opravny dorazí. Podle proběhlých oprav mají majitelé vozů na jednom místě informace o použitých náhradních dílech i provedených servisních zásazích.
„Strategické partnerství mezi Boltem a společností GetFix přinese řidičům možnost pomocí intuitivního rozhraní vyřešit na jednom místě problémy s vozidly. Rezervační systém s prověřenými autoservisy umožňuje vytvořit online objednávku do tří minut. Výhodou celého systému je lokalizování pomocí GPS a vytipování nejbližších servisů. Vybraná autoopravna navíc ví, o jaké vozidlo se jedná a má připravený potřebný materiál. Za služby zákazník platí zpětně fakturou,“ říká ředitel společnosti GetFix Stanislav Toman.
Asistence zařídí přednostní odbavení v servisu i náhradní vozidlo
Služba navíc nabízí online asistenci manažera, který pomůže zařídit přednostní odbavení v servisu, odtah či náhradní vozidlo, řešení pojistných událostí, nákup pneumatik za velkoobchodní ceny, zajištění pojištění, financování vozidel či pomoc s jeho prodejem. Samozřejmostí je placení na fakturu, kdy řidič neplatí nic v servisu.
Správa vozidel je určena zejména pro majitele vozových parků. S Bolt GetFix účtem dostane řidič přístup k online asistenci, možnosti rezervace termínů i mimo pracovní dny, férové ceny a kontrolu nad kvalitou odvedené práce. Správa objednávek, hlídání termínů a SMS připomenutí, probíhá přes webovou administrativu.
„Portál GetFix pomůže našim partnerským řidičům vybrat vhodnou službu, například opravu, přezutí pneumatik, výměnu oleje a jiné, ke které uvidí celkovou slevu, na kterou mají nárok. Z vybraného servisu přijde během několika minut potvrzení, že s objednávkou počítají. Pak už stačí jen auto dovést do autoopravny a počkat, než bude hotovo,“ říká Vilém Štěrba, Operations Specialist společnosti Bolt.
Zdroj: GetFix