Peugeot 508 pokračuje! Automobilka odhalila hned tři verze
Peugeot ukázal první fotky nové generace modelu Peugeot 508. A to rovnou ve třech verzích – fastback, SW a Peugeot Sport Engineered.
Přední část modelu Peugeot 508 ukazuje plné začlenění motivu mřížky chladiče do nárazníku. Nové logo značky je umístěno uprostřed mřížky chladiče, jejíž vzor se od tohoto podpisu rozšiřuje směrem ven. Přední část vozu má také méně vrstevnatý motiv, což přispívá k jejímu modernějšímu vzhledu. Paprsek mizí uvnitř mřížky a dodává celku jednolitější vzhled.
Verze 508 Peugeot Sport Engineered má specifickou ostře řezanou mřížku, u níž se střídá lesklá a strukturovaná černá část. Podpis se třemi drápy v odstínu Kryptonite je umístěn samostatně na konci kapoty.
Díky technologii Matrix LED, kterou je sériově vybavena celá modelová řada, byl optimalizován design světlometů. Extrémně štíhlé světlomety umocňují vzhled šelmy a jsou ostřejší než kdykoli předtím u vozů Peugeot. Jejich součástí jsou i světla pro denní svícení vytvářející podpis se 3 drápy a 3D efektem.
Nové vozy Peugeot 508 mají dlouhý rozvor 279 cm a celkovou délku 475 cm u fastbacku a 479 cm u SW, při šířce 186 cm se sklopenými zrcátky. Objem zavazadlového prostoru je u fastbacku 487 – 1537 litrů, u SW 530 – 1780 litrů.
Peugeot 508: benzíny a plug-in hybridy
V závislosti na zemi určení jsou dispozici tyto spalovací motory:
- PureTech 130 EAT8: benzínový tříválec 1,2 l o výkonu 130 k kombinovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8 a systémem Start & Stop;
- BlueHDi 130 EAT8: dieselový čtyřválec 1,5 l o výkonu 130 k kombinovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8 a systémem Start & Stop;
- PureTech 218 EAT8: určený pouze pro mimoevropské země (Afrika, Blízký východ, Asie), benzínovýčtyřválec 1,6 l o výkonu 218 k, který splňuje předpisy v příslušných zemích a je kombinován s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8.
K dispozici jsou dále dvě plug-in hybridní varianty pro pohon pouze předních kol:
- Nově plug-in Hybrid 180 e-EAT8: pohon 2 kol / kombinace motoru PureTech o výkonu 150 k (110 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8;
- Plug-in Hybrid 225 e-EAT8: pohon 2 kol / kombinace motoru PureTech o výkonu 180 k (132 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8.
PSE jako čtyřkolka
U verze 508 Peugeot Sport Engineered je k dispozici plug-in hybridní pohon 4 kol vyvinutý divizí Peugeot Sport:
- Plug-in Hybrid4 360 e-EAT8: pohon 4 kol / vepředu kombinace motoru PureTech o výkonu 200 k (147 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8 / vzadu elektromotor o výkonu 83 kW a strategie řízení spotřeby energie odvozená od závodního speciálu Peugeot 9X8.
Zdroj: Peugeot