DS 7 sází na plug-in hybridy, ale diesel v nabídce nechybí

_recadre_male-1-647x441.jpg" class="single-post__thumbnail wp-post-image" alt="auto, šedé, DS 7" loading="eager" decoding="async" fetchpriority="high" srcset="https://www.e-flotila.cz/wp-content/uploads/2022/06/C1_9653@L.Nivalle_recadre_male-1-647x441.jpg 647w, https://www.e-flotila.cz/wp-content/uploads/2022/06/C1_9653@L.Nivalle_recadre_male-1-300x204.jpg 300w, https://www.e-flotila.cz/wp-content/uploads/2022/06/C1_9653@L.Nivalle_recadre_male-1-768x523.jpg 768w, https://www.e-flotila.cz/wp-content/uploads/2022/06/C1_9653@L.Nivalle_recadre_male-1-1536x1046.jpg 1536w, https://www.e-flotila.cz/wp-content/uploads/2022/06/C1_9653@L.Nivalle_recadre_male-1.jpg 1920w" sizes="(max-width: 647px) 100vw, 647px" />

Po pěti letech od premiéry se chystá premiéra nového modelu DS 7. Na český trh bude novinka uvedena v posledním čtvrtletí letošního roku.

Zcela nová přední část modelu DS 7 nabízí ostřejší linie, které posilují vyváženost jednotlivých prvků. Světelný podpis získal ještě výraznější vzhled. Kombinace nových štíhlejších světlometů DS Pixel LED Vision 3.0 a denních světel DS Light Veil je provedená v duchu haute-couture. Maska DS Wings a mřížka chladiče byly rozšířeny a přední nárazník byl přepracován, pro jednotlivé verze s odlišnými odstíny.

Nového designu s tmavě metalickým povrchem se dočkala také štíhlejší zadní LED světla vytvářející motiv šupin. Přepracováno bylo i víko zavazadlového prostoru, které získalo výraznější linie. Název „DS Automobiles“, který nahradil „Crossback“, je nyní umístěn na vizuálně protažené zadní části nové DS 7.

K dynamickému charakteru profilu nové DS 7 přispívají i kola. Nová 19palcová kola Edinbourg a Silverstone s dekorativními vložkami optimalizují aerodynamickou účinnost. U nové DS 7 E-Tense 4×4 360 jsou exkluzivně k dispozici nová jednadvacetipalcová kola Brooklyn s propracovaným technickým designem.

Alfa Romeo Stelvio
Čtete také

Alfa Romeo Giulia a Stelvio jsou zpět. Obě za zhruba milion

Alfa Romeo představila modernizované modely Giulia a Stelvio. Spolu s modelem Tonale se pokusí obnovit prodeje značky na českém trhu. Na úvod…

Automobilka se rozhodla nabízet novou DS 7 s několika typy motorů, včetně široké nabídky tří plug-in hybridů s výkony 225, 300 a 360 k. Verze E-Tense 225 je poháněna benzínovým motorem PureTech 180 a elektromotorem o výkonu 110 k spojeným s 8stupňovým automatem.

DS 7 E-Tense 4×4 300 a DS 7 E-Tense 4×4 360 jsou vybaveny pohonem všech kol a motorem PureTech 200 a dvěma elektromotory o výkonu 110 a 112, každým na jedné nápravě. Specifické nastavení verze 360 je dílem divize DS Performance. Nová baterie s kapacitou 14,2 kWh umožňuje ujet bez emisí až 65 kilometrů v kombinovaném cyklu WLTP a dokonce 81 kilometrů v městském cyklu. Doba nabíjení přes nabíječku 7,4 kW je přibližně dvě hodiny.

Diesel nechybí

V nabídce zůstává i motor BlueHDi 130. Mimo Evropu budou k dispozici také benzínové motory PureTech o výkonech 130, 215 a 225 koní.

Vrcholem nabídky bude model DS 7 E-Tense 4×4. Aby vůz dokázal zvládat příliv energie (benzínový motor o výkonu 200 k, přední elektromotor o výkonu 110 k a zadní elektromotor o výkonu 112 k) vyvinula divize DS Performance speciální nastavení, zejména optimalizované řízení spotřeby energie. Aplikace DS Energy Coach pomáhá řidiči tím, že dohlíží na fáze brzdění a zlepšuje rekuperaci energie.

Podvozek byl snížen o 15 mm, rozchod kol byl rozšířen (+24 mm vpředu, +10 mm vzadu) a přední brzdy byly zvětšeny na průměr 380 mm se třmeny DS Performance. Nová 21palcová kola Brooklyn v zaváděcí limitované edici získala nový odstín šedá Laquered, jehož perleťový efekt podtrhuje křivky a zvláštní charisma této verze vozu. Zrychlení z 0 na 100 km/h činí 5,6 sekundy a zrychlení 1000 metrů s pevným startem 25,4 sekundy.

Zdroj: DS