Nový Volkswagen Amarok nepřijde o dieselový motor V6 TDI

auto design skica

Nový Volkswagen Amarok se představí s kompletně novým designem už za pár měsíců a na konci roku jej budou moci objednávat zákazníci na prvních trzích. O diesel V6 TDI zdá se nepřijde.

Amarok se pochlubí zcela novým designem. V porovnání s aktuální verzí bude jeho karoserie o deset centimetrů delší a o více než čtyři centimetry širší. Mnohostranný automobil pro zpevněné i nezpevněné cesty nabídne také výrazně kvalitnější interiér, jak naznačují nejaktuálnější designové skici.

„Nový Volkswagen Amarok přesvědčí robustním, přímočarým designem,“ říká Albert-Johann Kirzinger, šéfdesignér značky Volkswagen Užitkové vozy. „To je patrné i v interiéru tohoto pick-upu. Přehledné uspořádání, robustní design, technicky pojaté prvky, čisté, uhlazené plochy a mimořádně kvalitní přístrojová deska, to vše posouvá DNA Volkswagenu na novou úroveň a umocňuje prémiové ambice Amaroku.“

OBFCM? žena za volantem, Pixabay
Čtete také

Brusel možná sleduje i vaše auto. Můžete se tomu bránit

Co je OBFCM? Jezdíte rádi rychle? Je vaše spotřeba větší než výrobcem uváděná? Máte plug-in hybrid, ale nabíjíte ho jen…

Technická výbava modelu Amarok bude ještě rozsáhlejší a uplatní se nejen při využití vozu v roli pracovního nástroje. Nejnovější generace modelu Amarok nabídne výrazně větší počet asistenčních systémů a zákazníky přesvědčí i v oblasti konektivity. Nový Amarok tak přinese inovace v daném  segmentu doposud nevídané.

„V oblasti pohonu sázíme u nového Amaroku i nadále na velmi hospodárné motory TDI,“ říká Lars Menge, vedoucí produktového marketingu značky Volkswagen Užitkové vozy. „A nabídka bude i nadále zahrnovat také výkonný motor V6 TDI spolu s dalšími specifickými pohony pro jednotlivé trhy. To znamená, že Amarok bude mít v závislosti na trhu výkonný a hospodárný pohon na naftu nebo benzin.“

Volkswagen Užitkové vozy zahájil sériovou výrobu modelu Amarok v roce 2010. Od té doby bylo prodáno více než 815 000 vozů. Nejnovější verze prémiového pick-upu, vyvíjeného týmy v Austrálii a Evropě, se bude vyrábět v jihoafrickém závodě Silverton.

Zdroj: Volkswagen