Kia zorganizovala absurdní rekord. Důvodem bylo nové logo

Kia, logo

Nejvyšší počet bezpilotních letounů spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku – tak zní nový zápis do Guinnessovy knihy rekordů.  Tento absurdní rekord si připsala značka Kia, když představovala své nové logo.

Nové logo bylo odhaleno v rámci rekordní pyrotechnické show na obloze nad korejským městem Inčchon. Během akce se uplatnilo 303 tzv. pyrodronů, které v rámci synchronizované umělecké kreace odpálily stovky pyrotechnických náloží ohňostroje, čímž slavnostně zažehly a oslavily nové počátky značky Kia.

Alfa Romeo Junior
Čtete také

Alfa Romeo Junior: Nejsportovnější kompaktní crossover startuje na 649 000 Kč

Alfa Romeo Junior je typická Alfa posledních let. I přes určitá omezení a nedokonalosti dané technickým základem koncernu Stellantis vzniklo auto, které s příbuznými vozy na první pohled spojuje jen pár tlačítek.

Kia své logo proměnila skutečně radikálně, místo červené barva je černá, použitý je naprosto jiný font písma. Jméno Kia je napsáno jakoby v jednom tahu. Podle automobilky logo „symbolizuje nové cíle značky Kia a hodnoty, které zákazníkům slibuje nabízet prostřednictvím budoucích produktů a služeb, jakožto i zkušenosti, které tyto produkty a služby umožňují. Rytmická a nepřerušovaná křivka loga vyjadřuje odhodlání značky Kia zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco symetrie loga znázorňuje důvěryhodnost. Stoupající partie loga představují rostoucí ambice značky Kia, a co je důležitější, její nabídku zákazníkům.“

Kromě zbrusu nového loga odhalila Kia nový globální slogan značky ‚Movement that inspires‘. Následovat má představení další strategie značky, zaměřené na elektromobily. Ještě letos má Kia představit svoji elektrickou vlajkovou loď, SUV coupé na baterii na nové podvozkové platformě E-GMP, společné s Hyundai. Interně je model zatím označován jako Kia CV.

Martin Šidlák, psáno pro IDNES.CZ