Audi rozpojilo kruhy – varuje tak před koronavirem
Audi musí kvůli pandemii koronaviru měnit nejen svoje podnikání, ale rozhodlo se změnit dočasně i logo. Rozpojila svoje čtyři kruhy.
Čtyři kruhy ve znaku Audi symbolizují spojení čtyř nezávislých výrobců motorových vozidel, Audi, DKW, Horch a Wanderer, ke kterému došlo v roce 1932. Nyní automobilka na své facebookové i webové stránce zveřejnila animaci, ve které se kruhy rozpojily. Přidala k tomu nápis „Keep Distance“, neboli Udržuj odstup.
Chce tak apelovat na to, aby lidé udržovali mezi sebou delší odstup a pokud možno, zůstali doma. V druhé části animace ale přidává informaci, že „jsme v tom spolu“.
Podobně upravil své logo i Volkswagen, který od sebe oddělil písmena V a W. „Jsme přesvedčeni, že společně najdeme nové řešení, které nám umožní překonat tuto krizi,“ uvedl Volkswagen ve svém prohlášení.