Německá, dostupná, vzrušující: Tak má vypadat budoucnost Opelu

Budoucnost značky Opel v rámci koncernu PSA je poněkud nejistá, i přes všemožná ujišťování zatím vedení koncernu nijak jasně nedefinovalo, jaká bude budoucí úloha německé značky ve francouzské společnosti. Opel nyní slibuje novou studii, která má budoucnost ukázat. Zatím se ale skrývá jen pod plachtou.

 

Designová studie, která právě vzniká ve vývojovém centru automobilky, se má v plné kráse představit ještě do konce tohoto roku. Opel tvrdí, že bude sdružovat tři základní hodnoty značky. Koncept bude „německý, dostupný, vzrušující“.
„Jedním z úkolů designerů bylo najít způsob, jak vyjádřit moderní „německost“ budoucích modelů a tím vycizelovat profil značky,“ řekl šéfdesignér Mark Adams. „Nová „německost“ znamená, že už nechceme Opel definovat pouze na základě tradičních německých hodnot. Samozřejmě, že konstruktérská kompetence, technické inovace a nejvyšší kvalita pro nás zůstávají prvořadými atributy. Ale dnešní moderní Německo je už víc, než pouze toto. Jsme otevření vůči světu, pozorní vůči lidem… v Německu se tento postoj nazývá „menschlich“ (lidskost). Bez ohledu na to kde žijí či odkud pocházejí, jsou naši zákazníci naším měřítkem a kompasem všeho, co děláme,“ vysvětluje Mark Adams.