Místo OPC je tu Opel Insignia GSi
Na Severní smyčce okruhu Nürburgring ladil Opel ostrou verzi svého modelu Insignia. Ten oproti předchozímu modelu OPC nejen shodil 160 kilo, ale změnil i jméno na GSi.
Na závodním okruhu Nürburgring má Opel vlastní testovací centrum pro vývoj výkonných modelů. Podvozek nové Insignie GSi se tedy nastavoval na okruhu, který trojnásobný mistr světa F1 Jackie Stewart výstižně nazval „Zeleným peklem”. Díky kratším pružinám má Insignia GSi o 10 milimetrů nižší světlou výšku, speciální sportovní tlumiče pérování redukují naklánění karoserie v zatáčkách a adekvátně bylo nastaveno i řízení. O zpomalování se stará výkonná brzdová soustava Brembo se čtyřpístkovými brzdiči s kotouči o průměru 345 milimetrů (vpředu).
Insignia GSi má standardně adaptivní podvozek FlexRide, který přizpůsobuje charakteristiku tlumičů a posilovače řízení aktuálním jízdním podmínkám. Řídicí jednotka podvozku FlexRide ovlivňuje i citlivost pedálu plynu a body přeřazení 8-stupňové automatické převodovky. Řidič může volit nastavení podvozku v režimech „Standard“, „Tour“ a „Sport“, exkluzivním prvkem modelů Insignia GSi je potom režim „Competition“, který se aktivuje tlačítkem stabilizačního systému ESP. Po dvojnásobném stlačení mohou zkušení řidiči naplno využívat dynamický potenciál vozu s vypnutou kontrolou trakce a potlačenou funkcí stabilizačního systému.
Novinku pohání turbodmychadlem přeplňovaný zážehový čtyřválec s přímým vstřikováním benzinu, který kombinuje příznivou spotřebu paliva s vysokým výkonem. Z objemu 2,0 l dává motor výkon 191 kW / 260 k, točivý moment se šplhá až k hodnotě 400 Nm. Spotřeba dle normy NEDC činí 11,2/100 km (město), 7,1 l/100 km (mimo město) a 8,6 l/100 km (kombinace). Emise CO2 v kombinovaném cyklu činí 197 g/km.
Insignia GSi bude mít světovou premiéru na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (14.-24. září 2017), objednávat ji bude možné od druhé poloviny října.