Nejfleetovější značkou v ČR je Audi
Tři čtvrtiny prodejů v České republice obstarávají firemní zákazníci, jen 25 procent privátní. U každé značky je ale tento poměr trochu jiný.
Aktuálně je k dispozici statistika Svazu dovozců automobilů pouze od ledna do srpna letošního roku. Za tu dobu se v České republice registrovalo celkem 172 768 osobních automobilů, z toho 128 108 firemních. Pokud jde o absolutní počet, vede Škoda, jejichž aut si firmy registrovaly 45 119. To je 82,33 % všech jejích registrací.
Procentuálně jsou ale na českém trhu značky, které mají firemních zákazníků ještě víc. Specifická situace je u exkluzivních značek jako Rolls Royce, Ferrari nebo Mini, kde tvoří firemní registrace víc než 90 procent. Z masově rozšířených značek jich největší podíl mají Audi (96,10 %), BMW (92,81 %) Mercedes-Benz (91,37 %) Volvo (88,91 %) Volkswagen (86,71 %) a Seat (86,08 %).
Naopak nejmenší procentuální podíl firemních zákazníků mají Mitshubishi (35,67 %), Suzuki (39,95 %), Honda (43,69 %), Mazda (48,11 %), Toyota (48,30 %), Hyundai (51,83 %), Dacia (51,85 %) a Citroën (56,54 %).