Služební auto ocení nejvíc lidé do 25 let
Firemní vůz je nejdůležitějším benefitem pro zaměstnance do 25 let, zjistil průzkum značky Škoda ve Velké Británii.
Konkrétní nabídku firemních benefitů řeší podle studie značky ŠKODA ve Velké Británii 9 z 10 uchazečů o nové zaměstnání (88 procent). Pro téměř dvě třetiny z nich je pak zásadní nabídka služebního vozidla. Nejsilnější je tato motivace pro přijetí zaměstnání pro lidi ve věkové skupině do 25 let (33 procent).
Tento benefit je ale důležitý i pro udržení si stávajících zaměstnanců – téměř dvě třetiny respondentů uvedly, že by s největší pravděpodobností neopustily své pracovní místo, pokud by dostaly k dispozici služební auto. Obecně platí, že služební vůz je žádanějším benefitem než mobilní telefon či zdravotní pojištění.
K podobným výsledkům došel i průzkum britské společnosti Lex Autolease, ve kterém nabídku firemního vozu uvedlo jako důležitý argument pro přijetí zaměstnání 62 % respondentů.