Negativní důsledky tradičních metod řízení vozového parku

vozovy_park

vozovy_parkPodle průzkumu společnosti Chevin Fleet, dodávající software pro správu firemních vozových parků, se celých osmdesát procent flotilových manažerů setkalo s negativními důsledky tradičního způsobu řízení flotil. Průzkum zjistil, jaké jsou nejčastější.

Průzkumu se účastnili vedoucí fleet manažeři z řady firem, vládních a neziskových organizací. Ti se spoléhali na tradiční, dnes již zastaralé metody řízení vozového parku a osmdesát procent z nich se setkalo s problémy, z těchto metod vyplývajícími.

„Náš výzkum zjistil, že se organizace stále spoléhají na síť tabulek a nesouvislých systémů pro správu svých vozových parků,“ komentoval výsledky Ashley Sowerby, generální ředitel společnosti Chevin Fleet Solutions.

Nejčastějšími negativními důsledky tradičních metod pro zprávu vozového parku byla nepřesná nebo ztracená data. Hned poté následovaly problémy s nedodržením termínů technických kontrol, servisních intervalů a oprav vozů. Poté přišly na řadu chyby v alokaci vozů. Dalším důsledkem nesprávných metod řízení vozového parku, s kterým se setkali fleetoví manažeři, bylo nedostatečné vymezení povinností zaměstnanců pečovat o svěřené vozy.

Čtěte také:

Zvládání více činností za volantem není reálné

Delší životní cyklus aut zvyšuje jejich zůstatkovou hodnotu

Velká flotila kontra sdílený vozový park – jak to vidí fleet manažeři?