Firmy mají zájem o prémiová auta
Mnoho podniků si vizuální stránce svých vozů zakládá, dobrý dojem je pro ně velmi důležitý. Podle společnosti Europcar proto někteří flotiloví manažeři nakupují vozy prémiových značek.
Firemní vozy se často pohybují v rušných městských ulicích, díky čemuž jsou velmi dobrým místem pro reklamu. Jedním ze způsobů, jak se zviditelnit, může být například nákup vozů některé prémiové značky.
Podle výzkumu společnosti Europcar si téměř čtvrtina (23 %) zákazníků zakládá na prvním dojmu ze svého obchodního partnera. V tomto případě tak podnik „zaboduje“ lépe s prémiovým sedanem, než například s kombíkem.
První dojem ale mnohem více kazí neopravená poškození na voze. Přitom pokud dojde k nehodě firemního vozu, pro správce firemních vozových parků je otázka opravy drobných poškození často až na posledním místě.
Poškozenou karoserii opraví servis, určitě vám už ale nezajistí opětovné polepení vozu fólií s firemními motivy v rámci korporátní identity. A pokud se vozidlo vrátí na silnici s odlišnou barvou některých součástí, může to mít vliv na negativní vnímání podniku a jeho značky. A kvůli opětovnému polepení potom vůz opět musí ze silnice, což znamená prostoje a další ztráty.
Podniky, které si na vizuální stránce svých vozů zakládají, je dobré mít k dispozici například několik sad náhradních polepů na vůz. Nejlépe si je hned po vytvoření nechat duplikovat. Při opravě lehkého poškození potom nemusí firemní vůz do servisu, což stojí další peníze navíc jak za samotnou opravu, tak za zajištění náhradního vozu a dobu prostojů.
Firemní grafika může být vyrobena přesně na konkrétní část karoserie, její výměna je rychlá a vůz kvůli ní nemusí například do lakovny, což také stojí další peníze navíc. Fólie na voze také neslouží jen jako reklama. Dokáže vaše firemní auto ochránit před nepříznivými vlivy okolního prostředí, jako je špatné počasí, posypová sůl na cestách nebo drobné škrábance třeba od štěrku nebo vegetace.
Mnoho firem tak dnes nechává polepovat své vozy kompletně. Co se týká ceny, základní celolep lze na auto velikosti Škody Octavia pořídit od 18 tisíc korun, což je levnější, než přelakování vozu do požadované barvy. Jedná se ale o jednoduchou pastelovou barvu. Cena vzrůstá podle použitého vzoru, laminace, lesku, matnosti a podobně. Kvalitní práce vás potom může přijít na 40 až 70 tis. Kč za jeden vůz.
Polepení jednoho automobilu většinou netrvá déle než jeden den. V případě většího počtu vozů by kvalitní firma měla být schopna zpracovat dvě až tři auta denně.
O auta polepená fólií se nemusíte nijak zvláštně starat. Běžné fólie snesou srovnatelnou zátěž jako laky automobilů. Nevadí jim tedy špatné počasí nebo sůl na silnicích. Automobil můžete mýt i v myčce, problém nepředstavuje ani voskování.