Audi se daří lépe než konkurentům, krizi navzdory

Zatímco celkově se evropský automobilový trh potýká s nemalými problémy, některým výrobcům se náramně daří. Patří sem mimo jiné Audi, které se podařilo meziročně zvýšit prodeje v červenci o 13 procent.
Automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku dodala svým zákazníkům v červenci celkem 119 600 automobilů. Tento výsledek znamená jediné, a to překonání svých odvěkých německých rivalů, BMW a Mercedes Benz.
Ale i BMW se relativně dařilo. Prodeje BMW meziročně vzrostly o4,2 procenta na 113 253 vozů. Prodeje stuttgartské prémiové značky nedosáhly ani hodnoty 100 tisíc vozů, když meziročně klesly o 3,1 procenta na 97 327 aut.
Audi neskromně očekává růst prodejů i nadále. Očekává se totiž příchod třetí generace Audi A3, která by mohla poměrně značně zamíchat kartami v segmentu prémiové nižší střední třídy.
Největším odbytištěm pro Audi je tradičně Čína, kde se prodalo 18,4 procent vozů. Čtyři kruhy však zaznamenávají úspěchy i USA, kde prodeje rostly téměř o třetinu na 11 707 aut a vzhledem klesajícímu odbytu i v Evropě, zejména pak v domácím Německu.