Auto-plus se mění na Das WeltAuto
Program prodeje ojetých vozů auto-plus čeká hned na začátku druhého desetiletí jeho existence zásadní krok. Síť prodejců auto-plus přejde pod křídla celosvětového programu Das WeltAuto, který je součástí strategie koncernu Volkswagen.
Cílem je povýšit kvalitu prodeje ojetých vozů na úroveň obchodu s novými automobily. V rámci této změny dojde v průběhu letošního roku postupně k převzetí názvu a Das WeltAuto pro kompletní síť prodejců ojetých vozů, kteří doposud vystupovali pod známou značkou auto-plus.
„Po deseti letech úspěšného budování značky auto-plus uzrál čas pro velkou změnu,“ říká Roman Filip, vedoucí oddělení auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Našim zákazníkům hodláme nabízet ještě kvalitnější služby spojené s prodejem a výkupem ojetých vozů a zároveň chceme, aby naši zákazníci nevnímali z hlediska přístupu prodejců a poskytovaných služeb žádný rozdíl v tom, jestli si kupují nový nebo ojetý automobil. Aby tato změna směřující k posunutí českého trhu s ojetými vozy na světovou úroveň byla i navenek dostatečně zřetelná, rozhodli jsme se nově koncipovanou prodejní síť zastřešit celokoncernovou značkou pro prodej kvalitních ojetých vozů Das WeltAuto.“
„Das WeltAuto. Kvalitní ojeté vozy. Garantováno.“ – s tímto příslibem se budou od jara setkávat zákazníci u všech dosavadních prodejců auto-plus. Přerod ze značky auto-plus na Das WeltAuto proběhne plynule během první poloviny roku 2012. Středem pozornosti bude i nadále zákazník, který se díky speciálně kvalifikovanému personálu může těšit na ještě lepší služby. Koncernová značka pro prodej ojetých vozů s celosvětovou působností zavede propracovanější standardy prodeje ojetých vozů, které nemají na českém trhu obdoby. Mezi novinky patří standardně poskytovaná roční záruka na ojetý vůz, záruka mobility pro odpovídající vozy a možnost výměny vozu v případě nespokojenosti při splnění stanovených podmínek.
První krok v rámci nastávajících změn ve směřování programu auto-plus byl učiněn již v listopadu 2011, kdy byly propojeny databáze programů auto-plus a ŠkodaPlus. V důsledku toho dramaticky narostl počet vozů v nabídce auto-plus. Například v listopadu 2011 měli zákazníci na výběr 2777 vozů. Z toho téměř polovina splňovala nejvyšší nároky na kvalitu auto-plus. To znamená, že se jednalo o vozy mladší 5 let s maximálně 150 000 ujetými kilometry a prokazatelnou servisní historií. V případě vozů značek Volkswagen osobní vozy, Audi a SEAT a Volkswagen Užitkové vozy bylo pečetí kvality auto-plus označeno přes 70 % nabízených vozů.
Nová značka Das WeltAuto k tomu přidá komplexní nabídku zákaznických služeb, která zahrnuje garanci uváděného stavu kilometrů a původu vozu, záruku na 12/24 měsíců (standardně 12 měsíců u vozů do 5 let/150 000 km s ověřeným technickým stavem), garanci technického stavu vozidla, transparentní oceňování a výkup ojetých vozů, výhodné financování (od společnosti ŠkoFIN) a širokou nabídku pojištění, předváděcí jízdu, technickou přípravu vozu před prodejem srovnatelnou s předprodejním servisem u nových vozů, záruku mobility na koncernové vozy dodržující předepsané servisní intervaly výrobcem, výměnu vozu (do 3 dnů při max. ujetí 500 km) a individuální úpravy vozu a autorizovaný servis s dodáním vhodného příslušenství a originálních dílů podle přání zákazníka.
Původní značka auto-plus předá štafetu svému nástupci Das WeltAuto po obchodně úspěšném roce 2011, během kterého bylo v prodejní síti auto-plus prodáno 12420 kvalitních ojetých vozů, což znamená meziroční nárůst ve výši 12,1 %. Během roku 2011 zaznamenaly stránky auto-plus téměř 3 560 000 unikátních návštěvníků, což je o 13,7% víc než ve stejném období uplynulého roku.