Hyundai útočí, v říjnu třetí neprodávanější značkou v Česku!
Letošní říjen byl pro automobilový průmysl v Česku nadmíru úspěšný. Prodej nových automobilů totiž meziročně vzrostl o více než 13 procent a stojí za tím především úspěch tuzemské autmobilky Škoda Auto. Neméně zajímavá je ale také třetí příčka korejské automobilky Hyundai.
V říjnu letošního orku se prodalo celkem 14 858 aut, což je o 1732 více než loni. Dařilo se především mladoboleslavské škodovce, která se na celkovém počtu podílela více než třetinou prodaných vozů. Pro automobil s okřídleným šípem ve znaku se rozhodlo 5308 zákazníků, což je o bezmála tisíc více než loni.
Rostl také druhý v pořadí, Volkswagen, který prodal 1381 aut, což je o 437 více než loni. Třetí skončil Hyundai, který navzdory meziročnímu poklesu prodejů o zhruba 10 procent překonal s počtem 1068 prodaných automobilů i takové významné hráče, jakými jsou bezesporu Ford, Renault, Peugeot, Opel, Toyota a KIA. Nejvíce lidé kupují model i30 vyráběný v Nošovicích, avšak populární je také menší i20 a zákazníci pomalu začínají přijímat i novinku ve flotile Hyundaie, manažerský model i40.
Čtvrtý Renault a pátý Ford už metu 1000 registrací nepřekonaly. Za zmínku však stojí obrovský 120procentní nárůst prodejů automobilky Seat, která se s prodeji 327 vozů dostala do TOP 10 a překonala desátou Toyotu (303 prodaných vozů a pokles 28,5 procenta)