Chcete velký kombík s benzinovým motorem a pohonem všech kol? Je lepší Škoda Superb, nebo se vyplatí sáhnout po méně tradičních alternativách Subaru Outback či BMW řady 3?

Nová generace A4 je typickým představitelem modelové politiky Audi posledních let – zvenku změny téměř nepatrné, uvnitř velmi podstatné.

Aktuální vrcholem modelové řady VW Passat je plugin hybridní verze GTE. Po modelu Golf GTE tak nabízí Volkswagen kombinaci spalovacího agregátu s elektromotorem s možností dobíjení ze zásuvky i do manažerského passatu – do limuzíny i kombíku. My jsme ho testovali ve verzi Variant.

Popularita modelů s pohonem na zemní plyn ve firmách stoupá, modelů ale moc nepřibývá. Společnost Havex Auto proto přispěchala s vlastním řešením a začala nabízet novou generaci Fabie Combi CNG.

Nová generace Nissanu Navara se změnila. Už nemá být jen pracantem, ale autem, které kategorii pick-upů přesahuje. Stále počítá s těžkými břemeny i terénem, přitom na silnici má jezdit jak crossovery. Nabídne údajně nejnižší provozní náklady ve své třídě, moderní technologie a sedadla vyvinutá ve spolupráci s NASA. Dojmy z prvních jízd v Polsku vypadají nadějně.

Na tři měsíce zavítal do naší redakce SEAT Leon ST s bivalentním pohonem na benzin a CNG. Začátek testu naznačil, jaký život s ním bude.

Espace už není tím, čím býval. Z velkého MPV se stal křížencem několika kategorií a nově se řadí do segmentu crossoverů. To hlavní ale zůstává. Stále je to velmi prostorný vůz oplývající nadstandardním komfortem.

Třetí generace Twinga je v mnohém revoluční. Její koncepce se liší jak od předchůdce, tak i od ostatních modelů Renaultu. Základem zcela nové koncepce malého městského vozu je kombinace motoru vzadu a pohonu zadní nápravy.

Duster, nejlevnější pětidveřové SUV na trhu, prošel nedávno lehkou modernizací. Optická změna je patrná zepředu, kde auto dostalo přepracovanou masku chladiče s novou mřížkou vstupu vzduchu a novými světlomety s dvojí optikou světel pro denní svícení. My jsme vůz otestovali v atraktovním provedení 1.5 dCi s pohonem všech kol.

Renault Megane vyzrál do zajímavého fleetového auta a jeho předností zdaleka není pouze pořizovací cena. Od aut této kategorie se v první řadě chce, aby sloužila rodinám v převážení spousty věcí sem a tam, a aby jako služební vůz polykala tisíce a tisíce kilometrů s co nejnižšími náklady. Renault Megane umí splnit obojí. Úplně bezchybný sice není, ale z hlediska komfortu, provozních nákladů i pořizovací ceny udělá svému majiteli bezesporu radost.