Během testu nové generace Mercedesu třídy E jsme vyzkoušeli autonomní parkovací asistent Remote Parking Pilot. Ten prozatím bohužel spolupracuje jen se systémem iOS, ale verze pro Android by měla brzy následovat. Umí toho mnohem víc, než podobný systém u BMW, nicméně je jenom třešničkou na dortu celého vozu. Nové éčko toho umí mnohem víc. Čtěte v našem testu.

Ve snaze udržet si loňskou pozici nejprodávanějšího pick-upu v Evropě přišel letos Ford s modernizací svého model Ranger.

Chcete velký kombík s benzinovým motorem a pohonem všech kol? Je lepší Škoda Superb, nebo se vyplatí sáhnout po méně tradičních alternativách Subaru Outback či BMW řady 3?

Nová generace A4 je typickým představitelem modelové politiky Audi posledních let – zvenku změny téměř nepatrné, uvnitř velmi podstatné.

Aktuální vrcholem modelové řady VW Passat je plugin hybridní verze GTE. Po modelu Golf GTE tak nabízí Volkswagen kombinaci spalovacího agregátu s elektromotorem s možností dobíjení ze zásuvky i do manažerského passatu – do limuzíny i kombíku. My jsme ho testovali ve verzi Variant.

Popularita modelů s pohonem na zemní plyn ve firmách stoupá, modelů ale moc nepřibývá. Společnost Havex Auto proto přispěchala s vlastním řešením a začala nabízet novou generaci Fabie Combi CNG.

Nová generace Nissanu Navara se změnila. Už nemá být jen pracantem, ale autem, které kategorii pick-upů přesahuje. Stále počítá s těžkými břemeny i terénem, přitom na silnici má jezdit jak crossovery. Nabídne údajně nejnižší provozní náklady ve své třídě, moderní technologie a sedadla vyvinutá ve spolupráci s NASA. Dojmy z prvních jízd v Polsku vypadají nadějně.

Na tři měsíce zavítal do naší redakce SEAT Leon ST s bivalentním pohonem na benzin a CNG. Začátek testu naznačil, jaký život s ním bude.

Espace už není tím, čím býval. Z velkého MPV se stal křížencem několika kategorií a nově se řadí do segmentu crossoverů. To hlavní ale zůstává. Stále je to velmi prostorný vůz oplývající nadstandardním komfortem.

Třetí generace Twinga je v mnohém revoluční. Její koncepce se liší jak od předchůdce, tak i od ostatních modelů Renaultu. Základem zcela nové koncepce malého městského vozu je kombinace motoru vzadu a pohonu zadní nápravy.