Automobilka Suzuki ledabyle přeskočila nižší střední třídu a po hlavě skočila rovnou o segment výš. Pro zájemce rekrutující se především z řad středního a vyššího managementu připravila klasický sedan střední třídy, který dostal krom dalšího do vínku i povedený sportovní šmrnc.

Vozy nižší střední třídy jsou v českých fleetových luzích a hájích oblíbenou volbou, kterou nově obohacuje i druhá generace Citroënu C4. Ta nabídne větší rozměry, modernější motory a velmi zajímavou cenu, se kterou vstupuje na český trh.

Otestovali jsme třídu C s jedním z nejslabších motorů a prakticky bez příplatkové výbavy. Jak se tento fakt podepíše na klasickém modelu střední třídy s třícípou hvězdou na přídi?

Se sedmičkovým BMW se posouváme ke kategorii vozů pro top management, kde se miliony počítají trochu jinak. Důkazem je i testovaná verze BMW 750Li xDrive, za jejíž cenu příplatkových prvků byste si mohli pořídit nové BMW 535i.

V letech 2004 až 2010 bylo po celém světě prodáno více než 850 tisíc užitkových vozů Volkswagen Caddy. Nedávno byla na český trh uvedena nová řada těchto kompaktních praktických pomocníků. Testu jsme podrobili verzi Kombi poháněnou motorem 1.6 TDI.

Tytam jsou doby, kdy korejské vozy hrály druhou ligu a do dospělosti jim hodně chybělo. Druhá generace Santa Fe je ideální kombinací pohodlného cestovního vozu s pracovním nástrojem, který se může směle vydat mimo zpevněné cesty. A zrání je na něm znát.

Malé velké sportovní kombi. Radost z jízdy. Dynamika. Hezká na pohled. To je jen několik myšlenek, které nás napadaly při přemýšlení, proč dát této svěží jižance přednost před nejoblíbenějším českým kombíkem této třídy.

Honda CR-V už tu s námi je nějaký ten pátek – a je to na ní znát. V dobrém i horším. Na jednu stranu nepůsobí nijak moderně ani novátorsky, na straně druhé je třeba jí přiznat vyzrálost. Ty, kteří nehledají extravaganci, ale bezpečný cestovní automobil, jistě zaujme.

Golf je bezpochyby legenda. A tak si ve Wolfsburgu řekli, že z dobré pověsti vytěží maximum – a udělali dobře. Šestá generace tohoto Volkswagenu totiž nabízí špičkovou moderní techniku zabalenou v pohledném kabátu, jenž je na první pohled ze všech úhlů jasně identifikovatelný. Golf si prostě nespletete.

Mnoho manažerů nemá určené konkrétní služební vozidlo, ale pouze finanční limit na něj. Už těsně za hranicí 400 000 korun se tak ve firemní flotile může objevit tak zajímavé auto, jako je nová Kia Sportage.