Kia cee´d je stále častější volbou soukromých i firemních zákazníků a my jsme se rozhodli podrobit tento fenomén poslední doby pečlivému dlouhodobému testu. Partnerem nám bude vrcholná verze 1.6 CRDi s výkonem 128 koní v provedení SW.

Jihokorejská značka vsadila s malým MPV ix20 na evropské pojetí. Dvojče modelu Kia Venga bylo navrženo v Evropě a stejně jako jeho sourozenec Kia Venga sjíždí z montážních linek v severomoravských Nošovicích. A u nás se mu náramně daří.

Čtyři desítky různých ocenění po celém světě včetně Evropského auta roku, to je bilance vlajkové lodi Opelu, modelu Insignia. Testem Flotily prošla verze s dvoulitrovým turbodieselem a pohonem všech kol.

Volkswagen Passat 2.0 TDI… kolik je na světě flotilovějších modelů? Loni se představil v nové, už sedmé generaci, kterou mnozí považují pouze za facelift. O kolik je lepší, než ta předchozí?

Automobilka Suzuki ledabyle přeskočila nižší střední třídu a po hlavě skočila rovnou o segment výš. Pro zájemce rekrutující se především z řad středního a vyššího managementu připravila klasický sedan střední třídy, který dostal krom dalšího do vínku i povedený sportovní šmrnc.

Vozy nižší střední třídy jsou v českých fleetových luzích a hájích oblíbenou volbou, kterou nově obohacuje i druhá generace Citroënu C4. Ta nabídne větší rozměry, modernější motory a velmi zajímavou cenu, se kterou vstupuje na český trh.

Otestovali jsme třídu C s jedním z nejslabších motorů a prakticky bez příplatkové výbavy. Jak se tento fakt podepíše na klasickém modelu střední třídy s třícípou hvězdou na přídi?

Se sedmičkovým BMW se posouváme ke kategorii vozů pro top management, kde se miliony počítají trochu jinak. Důkazem je i testovaná verze BMW 750Li xDrive, za jejíž cenu příplatkových prvků byste si mohli pořídit nové BMW 535i.

V letech 2004 až 2010 bylo po celém světě prodáno více než 850 tisíc užitkových vozů Volkswagen Caddy. Nedávno byla na český trh uvedena nová řada těchto kompaktních praktických pomocníků. Testu jsme podrobili verzi Kombi poháněnou motorem 1.6 TDI.

Tytam jsou doby, kdy korejské vozy hrály druhou ligu a do dospělosti jim hodně chybělo. Druhá generace Santa Fe je ideální kombinací pohodlného cestovního vozu s pracovním nástrojem, který se může směle vydat mimo zpevněné cesty. A zrání je na něm znát.