Tytam jsou doby, kdy korejské vozy hrály druhou ligu a do dospělosti jim hodně chybělo. Druhá generace Santa Fe je ideální kombinací pohodlného cestovního vozu s pracovním nástrojem, který se může směle vydat mimo zpevněné cesty. A zrání je na něm znát.

Malé velké sportovní kombi. Radost z jízdy. Dynamika. Hezká na pohled. To je jen několik myšlenek, které nás napadaly při přemýšlení, proč dát této svěží jižance přednost před nejoblíbenějším českým kombíkem této třídy.

Honda CR-V už tu s námi je nějaký ten pátek – a je to na ní znát. V dobrém i horším. Na jednu stranu nepůsobí nijak moderně ani novátorsky, na straně druhé je třeba jí přiznat vyzrálost. Ty, kteří nehledají extravaganci, ale bezpečný cestovní automobil, jistě zaujme.

Golf je bezpochyby legenda. A tak si ve Wolfsburgu řekli, že z dobré pověsti vytěží maximum – a udělali dobře. Šestá generace tohoto Volkswagenu totiž nabízí špičkovou moderní techniku zabalenou v pohledném kabátu, jenž je na první pohled ze všech úhlů jasně identifikovatelný. Golf si prostě nespletete.

Mnoho manažerů nemá určené konkrétní služební vozidlo, ale pouze finanční limit na něj. Už těsně za hranicí 400 000 korun se tak ve firemní flotile může objevit tak zajímavé auto, jako je nová Kia Sportage.

Renault v letošním roce výrazně posílil své pozice na trhu lehkých užitkových vozidel. V rámci nedávné modernizace obdržel řadu zajímavých doplňků také Trafic. Vrchol nabídky této modelové řady se posunul o patro výše, až k limitované sérii Black Edition.

Chcete něco trochu jiného? Eleganci, ale ne tu německou? Špičkovou techniku a spoustu drobných “vychytávek”? Dynamické a komfortní svezení za dobrou cenu? Pak jste na dobré adrese.

Přestože ve firemních flotilách dominují v manažerské kategorii německé vozy, faceliftovaná Mazda6 k nim nabízí zajímavou alternativu.

Jeden z nejrozšířenějších vozů fleetových flotil – Škoda Fabia, nemá mnoho konkurentů. Jedním z nich je Peugeot 207, který teď přichází se speciálním modelem, který je zaměřen na veledůležitou věc – snižování nákladů. Slibuje totiž spotřebu jen 3,8 l/100 km.

Vozy Dacia zatím nejsou typickými flotilovými automobily, ale poslední model Duster má potenciál to změnit. Cílí totiž na specifickou skupinu zákazníků, kteří podnikají na venkově. Svou strategii se snaží postavit na nejlepším poměru cena/komfort/užitná hodnota.

 

Na test Astry ST jsem se docela těšil. Pětidveřový hatchback nové generace mi padl do ruky a praktičtější prodloužená verze by tak měla být jen dalším příjemným pokračováním. A  bylo tomu opravdu tak, byť na několik nedostatků muselo dojít.

Vyhledávání

V aktuálním vydání Flotily se dočtete:

 

UŽITKOVÉ VOZY VE FIRMĚ
-    Nákup a provoz

- Správný výběr

- Novinky na trhu

- Statistiky prodejnosti

- TESTY

- Rozhovory

 

Dále také...

-> Vyplatí se vsadit na provoz prémiových značek?

-> Pokuty firemních řidičů

-> Konektivita a aplikace

-> Elektromobilita v českých podmínkách

 

.. a mnoho dalšího