Jednou z variant, jak uspořit náklady na firemní flotilu, je přejít na spalování LPG. Nejkomplexnější nabídku devíti modelů s tímto pohonem nabízí Fiat. Vyzkoušeli jsme italské řešení v sedanu linea.

Pokud se rozhodnete rozšířit svoji flotilu o malé pětidveřové auto velikosti fabie, může být vážným kandidátem například Fiat Punto Evo. Jeho velkou výhodou je široká motorová paleta, která nabízí pohon CNG i přestavbu na LPG.

Kia cee´d SW nám byl partnerem celý měsíc. Měli jsme tak dostatek času na to zjisti, za kolik se opravdu dá jezdit s motorizací 1.6 CRDi a zapátrat i po tom, na kolik vás může vyjít poskytovaná sedmiletá záruka. 

Audi nemá sice příliš kreativní, ale zato zcela jasnou metodiku pojmenovávání svých modelů. Stačí říct A7, a hned je jasné, že loňská novinka bez přímé předchůdkyně má být lepší než A6, ale zase ne tak velká a luxusní jako A8.

Kia cee´d je stále častější volbou soukromých i firemních zákazníků a my jsme se rozhodli podrobit tento fenomén poslední doby pečlivému dlouhodobému testu. Partnerem nám bude vrcholná verze 1.6 CRDi s výkonem 128 koní v provedení SW.

Jihokorejská značka vsadila s malým MPV ix20 na evropské pojetí. Dvojče modelu Kia Venga bylo navrženo v Evropě a stejně jako jeho sourozenec Kia Venga sjíždí z montážních linek v severomoravských Nošovicích. A u nás se mu náramně daří.

Čtyři desítky různých ocenění po celém světě včetně Evropského auta roku, to je bilance vlajkové lodi Opelu, modelu Insignia. Testem Flotily prošla verze s dvoulitrovým turbodieselem a pohonem všech kol.

Volkswagen Passat 2.0 TDI… kolik je na světě flotilovějších modelů? Loni se představil v nové, už sedmé generaci, kterou mnozí považují pouze za facelift. O kolik je lepší, než ta předchozí?

Automobilka Suzuki ledabyle přeskočila nižší střední třídu a po hlavě skočila rovnou o segment výš. Pro zájemce rekrutující se především z řad středního a vyššího managementu připravila klasický sedan střední třídy, který dostal krom dalšího do vínku i povedený sportovní šmrnc.

Vozy nižší střední třídy jsou v českých fleetových luzích a hájích oblíbenou volbou, kterou nově obohacuje i druhá generace Citroënu C4. Ta nabídne větší rozměry, modernější motory a velmi zajímavou cenu, se kterou vstupuje na český trh.