Nová Škoda Octavia nepřináší nic dramaticky převratného, ale pořád to je poctivé auto s velkým vnitřním prostorem, spoustou techniky a pár chytrými nápady. Je tak dobrá, že ohrožuje další existenci Superbu.

Cenovkou ani dojezdem sice nevyniká, ale stylové britské Mini do zásuvky si svoje zákazníky jistě najde.

Navrhla ho žena, ale má v sobě nečekané sportovní geny. Není nudný, skvěle jezdí, ale má i několik slabin.

Bude z XCeedu prodejní trhák nebo jde jen o designové cvičení, jehož úkolem je zaplnit malou díru na trhu?

Rozhodně není levný, ale Audi A6 Avant je pravděpodobně ten nejpohodovější prémiový kombík, kterým jsem poslední dobou jel.

Předchozí tři generace Santa Fe vyžadovaly od majitele větší či menší kompromisy. Té aktuální naopak není co vytknout.

Méně výkonné, ale více rodinné. Audi S7 Sportback přišlo o dva válce a sto koní. Je to tragédie?

BMW řady 1 vždycky bylo jedním z nejlepších prémiových hatchbacků. Nová třetí generace ale fanoušky šokovala změnou pohonu ze zadních na přední kola. Znamená to konec jedné éry?

Pohon vozu se dnes řeší především v souvislosti s ekologií. Většina firem ale přemýšlí spíš o tom, kolik je pořízení a provoz vozu bude stát peněz. Jak jsou na tom tři nejrozšířenější druhy pohonu? Obstojí moderní hybrid ve srovnání nákladů v souboji s klasickým dieselem či osvědčeným benzinem? Jednotlivé technologie nám tentokrát bude reprezentovat Škoda Superb, Peugeot 508 a Toyota Camry.

Nové emisní normy poslaly všechny dosavadní benzinové agregáty Renaultu Mégane na smetiště dějin. Nahradil je pouze jediný agregát. Bude to stačit?