Kombík nižší střední třídy je oblíbeným firemním vozem, který je i hojně využívaným zaměstnaneckým benefitem. Ve společném testu magazínů Flotila a AUTO DNES jsme proti sobě postavili tři vozy z jižních částí Evropy, všechny se slabšími dieselovými motory od 81 do 88 kW. A byli jsme poměrně dost překvapeni. Všichni soupeři byli totiž tak vyrovnaní, že najít mezi nimi vítěze nebylo vůbec jednoduché.

Tohle auto určitě hrálo ve Hvězdných válkách, jen si nemůžu vzpomenout, v jakém díle.

Úsporná auta jsou ve velké většině vzhledově trochu „divná“. Kia ovšem navrhla designově opravdu velmi povedený crossover. Nechtěli bychom ale přece jen spalovací motor?

Jestli se vám líbí BMW X6, bude se vám líbit i X4. Tak jednoduché to je. Ale neznamená to, že X4 je pouhou zmenšeninou svého většího sourozence.

Kdyby koncern PSA koupil Opel jen kvůli nové generaci Insignie, udělal by dobře. Nová vlajková loď Opelu nejen skvěle vypadá, ale i slušně jezdí. Navíc její české ceny začínají zhruba o 100 tisíc níže než konkurenční Ford Mondeo nebo VW Passat.

Dát na první místo velikost vnitřního prostoru není nic nového, ale tam, kde jiní selhali, nabídne BMW 3 GT i vyvážené jízdní vlastnosti a úsporné motory. Smířit se musíte jen s jeho designem.

Svezli jsme se s kombi verzí Fiatu Tipo a směle můžeme říct, že na český trh přichází kombík, který má velkou šanci nabídnout nejlepší poměr cena/výkon. Jeho 550 litrů zavazadlového prostoru můžete mít už od 329 900 Kč.

Mercedesu je občas vytýkán konzervativní přístup k designu. Tohle auto ale rozhodně nudné není.

Pátá generace Nissanu Micra změnila v podstatě všechno, co mohla – především design a rozměry. Navíc nabídne prémiovou hudební aparaturu. V Česku se začne prodávat až v dubnu, ale my jsme ji otestovali už nyní.

Nižší střední třída je nejprodávanější kategorií automobilů v České republice a stále více do ni proniká trend nasazování maloobjemových tříválcových motorů. Proti novinkám v podobě Opelu Astra 1.0 Turbo a modelu Kia cee´d 1.0 T-GDI jsme postavili domácí Škodu Rapid Spaceback. Jak v testu připravovaném ve spolupráci s MF Dnes domácí favorit obstojí?

Sice předražené, ale povedené auto pro každou cestu se od letoška prodává v nové generaci.

S-Cross po faceliftu zkrásněl a stále zůstává jedním z nejschopnějších malých SUV na trhu. Jen v interiéru má ještě rezervy.

Nový Citroën Jumpy je jedním z našich nemilejších překvapení tohoto roku. Jde o velmi příjemnou dodávku, která může směle konkurovat ikonám jako je Mercedes Vito či VW Transporter.

Otloukánci energetických společností, lesníků a pomocníci na stavbách či v horských oblastech se mění. Stále větší důraz kladou na komfort a stále více se podbízejí i aktivně žijící klientele. Letos řada z nich dorazila v nové generaci a přibylo i několik novinek. Postavili jsme proti sobě nejzajímavější z nich.

Giulia od Alfy je dobrou milenkou, ale otázka je, kolik lidí si ji nakonec vybere za manželku.

Na Mallorce jsme absolvovali první kilometry za volantem velkého škodováckého SUV Kodiaq. Přinášíme postřehy a fotografie ze španělských silniček. Kodiaq se podle všeho povedl.

Tahle auta jsou teď v kurzu. Kompaktní SUV se prodávají nejlépe v historii a my jsme vedle sebe postavili tři z nich. Jak si poradí novinka od SEATu s líbivým Tucsonem a laciným Kadjarem, to jsme zjišťovali společně s AUTO DNES.

Málokteré auto na sebe poutá tolik pozornosti jako Renault Talisman Grandtour. Pravdou je, že vypadá velmi honosně. Otázkou je, zda-li mu to bude stačit.

Vyhledávání

V aktuálním vydání Flotily se dočtete:

 

OPERATIVNÍ LEASING
-    Výhody 

- Nástrahy
- Trendy

- Rozhovory

 

Dále také...

-> Proč se firmy brání využití telematických systémů?

-> Parkujte v centru Prahy s elektromobilem za stovku

-> Je školení řidičů referentů opravdu nepovinné?

 

ROZHOVORY:

- Šárka Heyna Fuchsová - Jaká je budoucnost vozů Volvo?

- Petr Kala - Který model BMW je fleetově nejúspěšnější?

 

.. a mnoho dalšího