Od poloviny října 2011 se v portugalském Tramagalu vyrábí pro evropské trhy osmá generace vozů Mitsubishi Fuso Canter.

S ročním objemem výroby cca 150 000 vozidel je Canter nejprodávanějším nákladním vozidlem v rámci celého koncernu Daimler a v Portugalsku se vyrábí již od roku 1980. U nového Canteru s interním označením TF je přibližně polovina dílů vyráběna evropskými dodavateli.

Nová kabina s výraznějším designem, větším komfortem pro posádku a účinnější ochranou proti korozi se dodává opět ve čtyřech základních verzích jako jednoduchá kabina a dvojkabina ve standardním (šířka 1695 mm) nebo komfortním (šířka 1995 mm)provedení. Nabídka modelů je nově rozčleněna do hmotnostních kategorií 3,5 t, 6,0 t a 7,5 t. K dispozici jsou podvozky s šesti různými rozvory, které umožňují montáž nástaveb o délce až 7 metrů.

Pohon nového Canteru obstarávají moderní třílitrové motory s  interním označením 4P10 dodávané ve  třech výkonových stupních (96  kW/130 k, 110 kW/150 k, 129 kW/175 k), které plní emisní normu Euro 5, případně i dobrovolnou přísnější normu EEV.

Vyhledávání

V aktuálním vydání Flotily se dočtete:

 

UŽITKOVÉ VOZY VE FIRMĚ
-    Nákup a provoz

- Správný výběr

- Novinky na trhu

- Statistiky prodejnosti

- TESTY

- Rozhovory

 

Dále také...

-> Vyplatí se vsadit na provoz prémiových značek?

-> Pokuty firemních řidičů

-> Konektivita a aplikace

-> Elektromobilita v českých podmínkách

 

.. a mnoho dalšího