Minulý týden podepsal Arval předběžnou smlouvu o koupi GE Capital Fleet Services v Evropě. Do rozsahu této akvizice spadá více než 160 000 vozidel ve dvanácti evropských zemích.
 

Spotřeba paliva je jedním ze základních parametrů, podle nichž firmy nakupují svá auta. Fleetoví manažeři by se při výběru konkrétního z nich však měli místo údajů od výrobce raději řídit svými vlastními zkušenostmi, tvrdí odborníci.

Organizace Brake nabádá správce vozových parků, aby se více starali o bezpečnost firemních řidičů a ostatních účastníků silničního provozu.

Trh s automobily je přesycen nejrůznějšími modely, jak se výrobci snaží nabídnout zákazníkům auto individuálně pro ně. Různé prvky příplatkové výbavy však neznamenají více peněz při následném prodeji vozu.

Společnost GE Capital Fleet Services se ptala správců vozových parků, co je pro ně určující při výběru a nákupu nových vozů. První dvě příčky obsadily spolehlivost a celkové náklady na vlastnictví automobilu (TCO).

Evropská komise navrhuje, aby nová auta ze všech zemí eurozóny byla vybavována alkohol testery, které nedovolí jízdu řidičům pod vlivem alkoholu.

Správci firemních vozových parků po celé Evropě by mohli ušetřit miliony tun CO2 a až dvě miliardy eur ročně. Podle analytiků společnosti CE Delft stačí přijmout moderní čisté technologie.

Prodeje ojetin rok od roku rostou a je v zájmu každého prodejce dostat za ně co nejvíce peněz. Jak toho dosáhnout? Podle odborníků ze společnosti Glass´s je zásadní udržovat je v co nejlepší kondici.

Více jak čtyři pětiny firemních řidičů mají zkušenosti s agresory na silnicích, téměř polovina jich už zažila tzv. vybržďování.

Společnost  DKV Euro Service očekává v letních měsících tohoto roku stagnaci nebo jen mírné zvýšení cen pohonných hmot na stojanech.