Společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. oznámila zahájení programu Ford Garant pro prodej prověřených ojetých osobních vozů.

Až 49% oslovených firemních řidičů přiznalo, že během výkonu svého povolání za volantem pravidelně používá mobilní telefon. Ukázal to průzkum agentury Brake.

Až 70% fleet manažerů se obává systému bezklíčového přístupu do vozu Keyless. Podle společnosti Tracker je hlavním důvodem skutečnost, že se tento komfortní prvek výbavy ukázal jako velmi rizikový z hlediska zabezpečení vozu.

Společnost ŠkoFIN s.r.o se k 1. lednu 2016 přejmenuje na Volkswagen Financial Services s.r.o. Důvodem změny obchodního názvu je sjednocení celosvětové image skupiny, výraznější posílení firemní kultury a intenzivnější sdílení globálního know-how společnosti, které má přispět mimo jiné k dalšímu rozšiřování nabídky produktů a služeb. Nový název bude společnost využívat v marketingové komunikaci již od poloviny letošního září.

Provozovatelé vozových parků by mohli ušetřit až 10% nákladů, a to přechodem na smíšené financování. Ukázal to průzkum společnosti Zenith.

S příchodem emisní normy Euro 6 mělo dojít k významnému snížení množství NOx ve výfukových plynech. Problém se splněním této normy mají především dieselová auta – papírově se do limitů vlezou, v reálném provozu je však několikanásobně překračují.

Zvyšující se počet dodávkových automobilů ve firemních flotilách může v budoucnu způsobit celou řadu problémů. Společnost Fuelcard People zmiňuje například vyšší spotřebu paliva, dražší servis a častější vznik kolon na silnicích.

Zhruba 25% řidičů by ve firmě uvítalo nasazení autonomních vozů – tedy těch, které jezdí bez řidiče. Ukázal to průzkum společnosti Lex Autolease.

Už od 1. září nebude možné koupit nové auto, které neplní Euro 6. Mnoho výrobců už dříve avizovalo, že normu Euro 6 nebudou moci splnit bez použití látky označované jako AdBlue. Odborníci upozorňují, že s příchodem nové emisní normy pravděpodobně dojde ke zvýšení TCO u firemních automobilů, a je nutné proškolit řidiče.

Chcete, aby vaše firemní auto vypadalo lépe, než ostatní? Potom většinou postavíte vůz na paprsková kola z lehkých slitin, kterých je dnes na výběr nepřeberné množství. Leštěné, lakované a více dílné, to jsou nejčastěji používané druhy. Má to ale háček – jsou drahé na pořízení i případné opravy.