Současný zákon o provozu na pozemních komunikacích si od svého vzniku v roce 2000 prošel již řadou změn. Těm ale není zdaleka konec a hodně rozporuplná je i jeho aktuální novela.

Říká se mu různě, ale oficiálně jde o pojištění odpovědnosti zaměstnance za škody způsobené zaměstnavateli. Pojištění, které se může zaměstnancům-řidičům hodně vyplatit.

Je až k nevíře, kolik společností, firem a různých subjektů nevyužívá svůj vozový park k zviditelnění dobrého jména či prezentaci nového výrobku nebo poskytované služby. Jak lze tuto plochu využít?

Agresivní nebo neslušné chování řidičů firemních vozů může velice poškodit dobré jméno a vnímání firmy. Jak ale hlídat své zaměstnance, aby se na silnicích chovali tak, jak mají? Možností je hned několik.

 

Odeznívající ekonomická krize přináší do řady společností otázky, jak správně a efektivně provozovat firemní autopark. Je na tom Česko jinak, než zbytek Evropy?

Strategický přístup v otázce řízení vozového parku je v dnešní době stále více či méně podceňován. Jasně upravený dlouhodobý předpis s konkrétními pravidly pro řízení vozového parku dokáže být z pohledu managementu firmy nebo flotilového specialisty vítaným a často i nezbytným pomocníkem.

Poptávka po užitkových vozidlech i autobusech v Evropě nepřetržitě rostla od roku 2002. Na přelomu let 2008 a 2009 se však vzestupný trend v důsledku globální finanční krize náhle zastavil a následoval prudký pád. Z toho se sektor nákladní dopravy zotavuje jen pozvolna.

Jistě se vám to už někdy stalo. Jedete podle předpisů po silnici, ale řidič jiného vozu má dojem, že ho nehorázně zdržujete. Při nejbližší příležitosti udělá myšku, a jakmile se zařadí před vaše vozidlo, prudce sešlápne brzdu. Jak se proti takovému chování bránit?

S koncem zimy a začátkem jara by si řidiči měli dávat větší pozor na divokou zvěř.  Změna času přináší zvýšenou pravděpodobnost střetu se zvěří o desítky procent! Jak se k této problematice staví zdejší pojišťovny?

Operativní leasing již na českém trhu figuruje přes jedenáct let. Potencionální zákazníci tak měli již dostatek času k pochopení jeho předností a nedostatků včetně případných rizik. Realita však napovídá, že se většina klientů stále orientuje zejména na cenu, která ale není jediným klíčovým faktorem ovlivňujícím výhodnost tohoto produktu.