Společnost CAP upozorňuje na klesající hodnoty ojetých lehkých užitkových vozů. Důvodem je nabídka převyšující poptávku a také tristní stav ojetin.

Podle společnosti Chevin Fleet Solutions se aktuálním tématem číslo jedna pro správce vozových parků stává otázka, zdali je výhodnější pořídit každému zaměstnanci vlastní vůz, nebo vsadit na několik sdílených automobilů dostupných všem.

Jen každé desáté auto splňuje emisní limity stanovené Evropskou unií. Podle průzkumu společnosti T&E překračují auta hodnoty škodlivin ve výfukových plynech i několikanásobně.

Nový showroom se nachází v průmyslové zóně u letiště Václava Havla. Zákazníkům se zde dostane patřičných prodejních a servisních služeb v  prostředí, které zcela odpovídá aktuálnímu konceptu korporátní identity značky SEAT.

Tři že čtyř oslovených firemních řidičů by rádo jezdilo bezpečnějším vozem. Mají zájem o různé asistenční a podpůrné systémy. Systémy automatického řízení ale prozatím nepodporují. Ukázal to průzkum společnosti Lex Autolease.

Společnost Lex Autolease provedla průzkum mezi zaměstnanci, v němž se zajímala o benefity, které jim zaměstnavatel nabízí. Jako nejvýznamnější se pro zaměstnance ukázala možnost využívat služební vůz i pro soukromé účely.

Společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. oznámila zahájení programu Ford Garant pro prodej prověřených ojetých osobních vozů.

Až 49% oslovených firemních řidičů přiznalo, že během výkonu svého povolání za volantem pravidelně používá mobilní telefon. Ukázal to průzkum agentury Brake.

Až 70% fleet manažerů se obává systému bezklíčového přístupu do vozu Keyless. Podle společnosti Tracker je hlavním důvodem skutečnost, že se tento komfortní prvek výbavy ukázal jako velmi rizikový z hlediska zabezpečení vozu.

Společnost ŠkoFIN s.r.o se k 1. lednu 2016 přejmenuje na Volkswagen Financial Services s.r.o. Důvodem změny obchodního názvu je sjednocení celosvětové image skupiny, výraznější posílení firemní kultury a intenzivnější sdílení globálního know-how společnosti, které má přispět mimo jiné k dalšímu rozšiřování nabídky produktů a služeb. Nový název bude společnost využívat v marketingové komunikaci již od poloviny letošního září.