Již několik let razí automobilky cestu downsizingu, aby si u svých modelů mohly vykázat nižší spotřebu paliva a z toho pramenící emise CO2. Praxe ale ukázala, že je tento trend více než sporný.

Bez monitorovacích systémů založených na sledování vozidel přes GPS si řada firem svůj chod už ani neumí představit. Nabídka zařízení je rozmanitá, tím spíš je třeba vybírat ostražitě.

Autoklub ČR pro zimní sezónu 2014/2015 připravil nový test zimních vysokorychlostních pneumatik rozměru 225/50 R17 V.

Dokonce i někteří profesionální řidiči nákladních vozidel neví, jakou maximální rychlostí mohou jet.

Podle aktuální studie značná část firemních řidičů nejezdí se svěřenými auty tak opatrně, jako se svými vlastními vozy.

Trh s automobily je přesycen nejrůznějšími modely a výběr toho pravého vozu do firemní flotily je pro správce vozových parků obtížnější než v minulosti a to z důvodu zvyšujícího se množství variant a prvků příplatkové výbavy.

Výzkum provedený společností GE Capital Fleet Services ukázal, že si podniky své vozy nejčastěji obměňují po čtyřech letech, výjimkou však není ani životní cyklus osm a více let.

Agresivní a bezohledná jízda je vždy riziková. S blížící se zimou a při špatných podmínkách to platí dvojnásob.

Stav pneumatik nehlídají především mladí řidiči s čerstvým řidičským oprávněním, ukazují údaje agentury TyreSafe.

Podle odborníků z organizace DVLA může být práce s telefonem během řízení nebezpečnější než jízda pod vlivem alkoholu. Přiznává se k ní každý šestý oslovený řidič.