Stres, špatné stravovací návyky, nebo nedostatek spánku a pohybu – to vše je denní chleba mnoha profesionálních řidičů. Tyto aspekty se mohou negativně odrazit na jejich zdraví.

Zatímco většina automobilek chystá premiéry svých nových vozů na březnový autosalon v Ženevě, Peugeot představí svoje nové modely Partner a Tepee na autosalonu v Alžírsku v půlce března.

Organizace IAM nabádá správce vozových parků, aby se více starali o bezpečnost firemních řidičů. Důležitá jsou podle ní především pravidelná školení.

Už za pár dní se na autosalonu v Ženevě představí další varianta osmé generace Volkswagenu Passat, a to „drsnější“ Alltrack. Oproti standardní verzi má nové nárazníky včetně ochranných krytů spodní části vozu, rozšířené prahy, robustní obložení podběhů kol a zvýšenou světlou výšku o 27,5 mm.

Společnost TyreSafe radí správcům vozových parků, aby zvýšili četnost kontrol stavu pneumatik u svých vozů. Jízda po silnicích plných výtluků totiž zvyšuje riziko selhání pláště.

Řada automobilek omlazuje své modely klidně každé dva až tři roky, stejně tak často přicházejí se stále novými modely. Podle odborníků má tento trend ale negativní vliv na zůstatkovou hodnotu ojetin.

Namísto vývoje nových technologií, jako jsou například autonomní vozy, jsou výrobci nuceni zaměřit se na optimalizaci spalovacích motorů. Za každý gram CO2 navíc totiž platí milionové sankce.

Agentura Brake a pojišťovna Direct Line ve společném průzkumu zjistily, že flotily stále více zanedbávají údržbu a servis svých vozů.

Podle průzkumu společnosti WheelRight mělo 12% ze vzorku 500 firemních automobilů tak výrazně podhuštěné pneumatiky, že to mělo přímý dopad jízdní vlastnosti a bezpečnost při jízdě.

Moderní diesely spalují naftu tak čistě, že laboratorní zkoušky na potkanech neprokázaly negativní dopad na jejich dýchací soustavu, tak zní závěr Health Effects Institute.