Firemní vůz je nejdůležitějším benefitem pro zaměstnance do 25 let, zjistil průzkum značky Škoda ve Velké Británii.

Konkrétní nabídku firemních benefitů řeší podle studie značky ŠKODA ve Velké Británii 9 z 10 uchazečů o nové zaměstnání (88 procent). Pro téměř dvě třetiny z nich je pak zásadní nabídka služebního vozidla. Nejsilnější je tato motivace pro přijetí zaměstnání pro lidi ve věkové skupině do 25 let (33 procent).
Tento benefit je ale důležitý i pro udržení si stávajících zaměstnanců – téměř dvě třetiny respondentů uvedly, že by s největší pravděpodobností neopustily své pracovní místo, pokud by dostaly k dispozici služební auto. Obecně platí, že služební vůz je žádanějším benefitem než mobilní telefon či zdravotní pojištění. 
K podobným výsledkům došel i průzkum britské společnosti Lex Autolease, ve kterém nabídku firemního vozu uvedlo jako důležitý argument pro přijetí zaměstnání 62 % respondentů.