Do  čela značky Volkswagen v  České republice nastoupil 1. října tohoto roku Petr Janeba, který předtím dva roky působil jako vedoucí značky Škoda v Rusku.

Český tým skoku na lyžích vstoupil podle slov jeho sportovního ředitele nedávno do nové éry, která nyní vygradovala novým partnerstvím s Citroënem ČR. Novou spolupráci si Rostislav Jozífek velmi pochvaluje a těší se na její další prohlubování.

Od 1. srpna letošního roku je posilou společnosti Peugeot ČR na pozici B2B manažer Jaromír Heřmanský. Jak se uvedl na trhu model 508, kolik procent prodejů Peugeot jde k firmám a kdo je vlastně pro Peugeot firemní zákazník?

Zejména na malé a střední firemní zákazníky se zaměřuje značka Chevrolet, která letos zahájila zajímavou modelovou ofenzivu, jenž slibuje přinést zajímavou alternativu i do těch nejprodávanějších automobilových tříd. Jak vidí současnost a budoucnost značky její fleetový manager Martin Macko?

Nákup nových aut v zahraničí už má svá nejlepší léta pravděpodobně za sebou. Přesto lze za našimi hranicemi stále nalézt velmi zajímavé nabídky, díky kterým lze ušetřit významné prostředky rovnou při nákupu vozů.

Miroslav Kuželka zodpovídá ve společnosti ABB za projekt E-mobility a prodej rychlonabíjecích stanic. V rámci projektu také sám využívá elektromobil Citroën C-Zero, se kterým již najezdil stovky kilometrů. Oceňuje u něho především tichý provoz, obratnost a po všech stránkách příjemnou jízdu, která oslovila řidiče celé firmy.

V něčem jsou firemní zákazníci všude stejní, ale v jiných ohledech se výrazně liší. To platí i o jednom zákazníkovi v různých zemích, tvrdí Rainer Mielke, vedoucí oddělení Prodej velkoodběratelům, který má na starosti flotilové prodeje vozů Škoda po celém světě.

Na letošním autosalonu ve Frankfurtu představil Peugeot nový model 508 RXH – zajímavé kombi určené i do terénu ve stylu Audi Allroad. Kromě pohonu všech kol je na něm zajímavý i hybridní dieselový pohon. Ten už pohání model 3008 hybrid. O tom, jak jsou a budou vozy s alternativním typem pohonu zajímavé pro firemní zákazníky, hovoří pro Flotilu Vincent Basso, vedoucí projektu HYbrid4.

Roman Teisler je ředitelem pelhřimovské pekárny Adélka a pečlivě dozírá i na správu rozsáhlého vozového parku. Jeho skladba odpovídá zaměření firmy a z větší části ho tvoří užitkové vozy Iveco, které se snaží firma pořizovat z vlastních zdrojů.

UNIQA pojišťovna v minulosti využívala více různých značek vozidel. Nyní však přechází na automobily značky Hyundai, které poskytují podle slov Lucie Urválkové zaměstnancům vysokou bezpečnostní výbavu a náležitý komfort.