Jakub Šebesta stojí v čele divize VW Užitkové od června 2017. Narozdíl od ostatních značek koncernu byly právě Užitkové vozy jedinou divizí, která na našem trhu v loňském roce prodejně rostla. Jaký je recept na úspěch? A dává nastupující elektromobilita smysl i ve světě užitkových aut?

Nechybělo mnoho, aby požár zničil vzácnou sbírku historických vozidel značky Seat v Barceloně. Hasiči zachránili opravdu cenné kousky, mimo jiné i jeden speciální papamobil.

Únava stojí za až pětinou všech dopravních nehod. Ford u příležitosti světového dne spánku (15. března) upozornil na tento problém představením tzv. spánkového obleku.

Těžko bychom hledali tři tak rozdílná auta usilující o stejného zákazníka. Každý vůz z trojice Mazda 6, Škoda Superb a Peugeot 508 sází na jinou kartu. Utkala se vytříbená japonská technika s francouzskou elegancí a českou praktičností. Kdo v našem dalším společném srovnávacím testu s přílohou Auto Dnes zabodoval?

Velmi netradiční a ve finále nejspíš i kontroverzní projekt chystá Škoda Auto. Objenávku z online obchodu by vám kurýr mohl doručit nejen domů, ale přímo do kufru auta, i když v něm zrovna nebudete. Ujme se tento systém?

Mazda není součástí žádného koncernu s jinými značkami a dělá si věci po svém. To je v dnešní době velké riziko. Zatím se jí to ale vyplácí. Nová generace jejího modelu 3 se totiž mimořádně povedla.

Audi zahájilo v ČR prodej modelu Audi RS 5 Sportback. Pětidveřový supersportovní model startuje na ceně 2 313 900 Kč.

Hyundai odhalil první snímky nové generace modelu Sonata, která má vzhled sportovního čtyřdveřového kupé. Osmá generace nahradí dosavadní generaci modelové řady Sonata, představenou v roce 2014.

Taycan, první čistě elektricky poháněný sportovní vůz Porsche, ještě nikdo z veřejnosti neviděl, ale 20 tisíc lidí na něj zaplatilo zálohu. Tomu se říká marketing.

V rozhovorech s šéfy značek většinou řešíme, jak dopadl minulý rok, kolik se prodalo aut, jaké jsou plány do následujícího období. Šéfové značek jsou ale velmi často zajímaví lidé s velkými zkušenostmi. Protože jsme časopis Flotila, pokusíme se podívat na tyhle „kapitány“ českého autoprůmyslu trochu jinak. Prvním zpovídaným je Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.