Obchodní partner značky Hyundai Auto Palace Butovice zvítězil ve výběrovém řízení společnosti Bohemia Energy na dodání stovky vozidel. Flotilu společnosti obohatí dieselové modely i30 kombi.

Vypadá dobře, nabídne nejmodernější techniku, reálně ujede čtyři stovky kilometrů, naopak čtyři stovky koní má pod kapotou – Jaguar I-Pace je prvním elektromobilem, o kterém můžeme říct, že jeho uvedením na trh ztrácí smysl kupovat si Teslu.

Vrcholný model SUV řady ingolstadtské automobilky s označením Q8 dorazil na český trh. Nabídka prozatím zahrnuje jedinou motorizaci, jejíž cena byla jen těsně stlačena pod dva miliony korun včetně daně. Stylovější varianta modelu Q7 se siluetou kupé bude útočit na úspěch modelů BMW X6, či Mercedesu GLE Coupé.

V jednom z našich minulých článků jsme přinesli zprávu o tom, že více než polovina vedoucích pracovníků evropských firem podle průzkumu KPMG věří, že alternativou budoucnosti budou vozy s vodíkovým pohonem. Britští novináři nyní dokázali, že s takovým vozem lze už nyní absolvovat i cestu na dlouhou vzdálenost. S Toyotou Mirai přejeli celou Británii. A to bez vypuštění jakýchkoliv zplodin.

Asociace evropských výrobců automobilů (ACEA) vydala varování směřující k poslancům evropského parlamentu, že si kladou nereálné cíle emisních limitů CO2. Europoslanci se upnuli na elektromobily, ale pro jejich větší rozšíření chybí miliony nabíjecích stanic.

Budoucnost značky Opel v rámci koncernu PSA je poněkud nejistá, i přes všemožná ujišťování zatím vedení koncernu nijak jasně nedefinovalo, jaká bude budoucí úloha německé značky ve francouzské společnosti. Opel nyní slibuje novou studii, která má budoucnost ukázat. Zatím se ale skrývá jen pod plachtou.

Nevolnost při cestování v autě trápí každý rok až 30 milionů Evropanů. Citroën tvrdí, že má řešení – unikátní brýle proti kinetóze.

Stát v jedné z největších zakázek svého druhu nakoupí osobní automobily za více než 800 milionů. Uspěla v něm především značka Škoda.

Koncern Volkswagen investuje miliardu eur na dobytí perspektivního indického trhu. Na starost to dostala značka Škoda, která tam založí vlastní vývojové oddělení.

Společnost Continental uskutečnila v České a Slovenské zajímavý průzkum, ze kterého mimo jiné vyplynulo, že čeští řidiči jezdí na méně ojetých pneumatikách než Slováci.