Společnost Hyundai vyvinula jako první na světě technologii CVVD (Continuously Variable Valve Duration), která plynule mění dobu otevření ventilů. Výsledkem je zvýšení výkonových parametrů o 4 % a pětiprocentní snížení spotřeby paliva. Kromě toho se podařilo snížit emise o 12 %.

Audi uvádí na trh nejsilnější verzi vrcholného sedanu A8. Osmiválec 4.0 TFSI v modelu S8, přeplňovaný dvěma turbodmychadly, poskytuje nejvyšší výkon 420 kW (571 k) a maximální točivý moment 800 Nm.

Jeden z nejprodávanějších modelů SUV v Evropě, Renault Captur, se představil v nové generaci. Bude i jako plug-in hybrid.

Přímo před displejem září výrazně červený a nepřehlédnutelný semafor. Domy vyrůstají jeden za druhým z navigačních podkladů. Logo automobilky se otáčí ve vzduchu přímo před přístrojovou deskou. Toto je jen několik příkladů využití trojrozměrného zobrazení, jakým společnost Continental hodlá zcela zásadně změnit grafiku displejů v automobilech.

Škodovka odeslala jméno Rapid do historie a představila místo něj nový model Scala, o kterém tvrdí, že má být typickým hatchbackem nižší střední třídy. Tam dlouhá léta vládne Volkswagen Golf. Stačí Scala i na něj? A jak v přímém srovnání obstojí kandidát na české Auto roku Mazda 3?

Český stát v různých soutěžích a tendrech poptává ročně stovky nových aut. Většina z nich má značku Škoda. Řada jiných automobilek má ale k obchodování se státem výhrady.

Kia oficiálně odhalila čtvrtou karosářskou verzi ryze evropské modelové rodiny Ceed. Po karoseriích hatchback, Sportswagon (kombi) a ProCeed ve stylu Shooting brake rozšiřuje portfolio značky Kia v segmentu C zcela nový crossover s označením XCeed.

Ford vrací do své modelové řady vůz s názvem Puma. Místo malého sporťáku ale půjde o kompaktní crossover s mild-hybridním pohonem.

Audi představuje sportovní vrcholný model v rámci rodiny Q – SQ8 TDI. Vznětový osmiválec, přeplňovaný dvěma turbodmychadly, propůjčuje velkému SUV zrychlení na stoku za 4,8 sekundy. Do prodeje přijde koncem léta, cena ještě nebyla oznámena.

Pokud si Američan koupí Chevrolet Corvette, nechá si ho v průměru 9 let. Naopak Mercedesu třídy C se víc než desetina majitelů zbaví do jednoho roku. Kterým dalším autům jsou Američané věrní a kterých se naopak nejčastěji zbavují?