Tvrdé zimy, módní trend, jízdní vlastnosti – tak to jsou argumenty, proč si koupit automobil s pohonem všech kol a poslední doba ukazuje, že podobná auta kupuje stále více lidí. Vyplývá to ze statistik SDA a největšího českého autobazaru.

Největší tuzemský výrobce automobilů chystá po dlouhé době zdražování svých klíčových modelů. Dojde k němu v důsledku zvýšení vstupních nákladů spojeného se zdražováním hlavních surovin.

Italská automobilka Fiat se stala většinovým majitelem svého amerického partnera Chrysler. Stalo se tak po převzetí podílů americké a kanadské vlády. V současné době činí podíl Fiatu na Chrysleru 55,3 procenta.

Ministerstvo dopravy plánuje přilepšit státnímu rozpočtu, a to prostřednictvím zdražení dálničních známek nebo dokonce zpoplatněním i dalších silničních úseků. Informovaly o tom Hospodářské noviny.

Oficiální dojezd tohoto malého elektromobilu dosahuje zhruba 150 km. Pokud se ale budete snažit a šetřit energii doslova kde se dá, můžete ujet výrazně více, což dokazuje prozatímní neoficiální rekord, za kterým stojí novináři z maďarského listu Autó Pult.

Ceny pohonných hmot stále stagnují nebo spíše pomalu rostou, a tak se čím dál více motoristů přiklání k alternativním palivům, konkrétně pak k CNG. Počet aut na stlačený zemní plyn totiž letos vzrostl o více než 500 automobilů.

Minulý týden proběhlo v dealerství AC BOOM ve Dvoře Králové  předání prvního vozu Citroën C-Zéro do rukou soukromého zákazníka, pana Oldřicha Hromádka. Ten převzal svůj elektromobil přímo od majtele dealerství, pana Nasika Kiriakovského. Pan Hromádko  se stává prvním českým soukromým vlastníkem Citroënu C-Zero, automobilu se 100 % elektrickým pohonem.

Celosvětové prodeje německé automobilky Volkswagen poprvé v historii překonaly hranici 4 milionů vozů. Meziročně to znamená nárůst o 14,1 procenta.

Tuzemská Škoda Auto hlásí rekordní výsledky. Za první pololetí letošního roku prodala 454 700 automobilů, což je o 20,1 procent více než loni. Za úspěchy stojí především vynikající výsledky z Číny a západní Evropy. Škoda tak perfektně nastartovala růstovou strategii z loňského roku.

V novém průzkumu společnosti Strategic Vision, který se zaměřil na spokojenost zákazníků s novými vozy v USA, zvítězila německá značka Volkswagen.