Testování nového Lnad Rover Defenderu finišuje. Odhalen bude už letos a za sebou má 1,2 milionu testovacích kilometrů v nejnáročnějších podmínkách.

 

Za celou dobu vývoje vůz bude mít na svém kontě více než 45 000 individuálních testů v těch nejextrémnějších místech na planetě. Inženýři značky Land Rover vzali celou testovací flotilu do 50 stupňového horka pouště, - 40 stupňů v Arktidě nebo do 3 000 m.n.m. do Skalistých hor v Coloradu, aby se přesvědčili, že nový Defender zvládne držet krok s každodenním životem i těch nejodvážnějších zákazníků. Prototyp se speciální kamufláží bude nyní vypomáhat v rezervaci Borana Conservancy v Keni. Vůz bude tahat těžká břemena, projíždět řekami a převážet zásoby napříč nehostinným terénem na ploše 14 000 hektarů.

Čtěte také: Test Seat Tarraco: Převlečený Kodiaq nebo něco víc?

 „Kromě rozsáhlých simulačních a zkušebních testů jsme s novým Defenderem najezdili 1,2 milionu kilometru všemi terény a extrémními podmínkami, abychom zajistili, že vyrobíme ten nejbytelnější a nejschopnější Land Rover všech dob. Příležitost k tomu vyzkoušet vůz v keňské rezervaci Borana Conservancy díky společnosti Tusk Trust umožní našim technikům ověřit, že v závěrečné fázi našeho vývojového programu vše splňujeme,“ dodal Nick Rogers, Director Group Engineering Jaguar Land Rover.

Nadupaný Ranger Raptor dorazí do ČR už letos. S desetistupňovým automatem


Silniční dynamiku tohoto modelu s pohonem všech kol vyladili inženýři na německém okruhu Nürburgring a terénní vlastnosti pak otestovali na blátivých cestách v britském Eastnoru, skalních stezkách v Utahu či písečných dunách v Dubaji. Nový Defender byl navržen a vyvinut ve Velké Británii v Gaydonu, jenž je domovem značky Land Rover.