Nové celoevropské partnerství s mobilním operátorem Vodafone připojí modely obou značek na internet. Řidičům tato spolupráce zajistí informační a zábavní funkce či rozmanité služby na základě komplexního síťového propojení automobilu. Nové informační systémy využívající mobilního připojení budou do vozidel montovány už v příštím roce.

Značky Hyundai Motor a Kia Motors uzavřely nové celoevropské strategické partnerství se společností Vodafone. Díky strategické partnerské spolupráci budou moct automobilky využívat technologické znalosti operátora a nabídnout evropským řidičům služby palubního infotainmentu s úplnou konektivitou. Zákazníkům tak nabídnou výhody nejmodernější telematické techniky.
Systém, spoléhající na integrovanou konektivitu, zajišťovanou společností Vodafone, usnadní majitelům vozidel cestování. Mezi připravované služby patří nejaktuálnější dopravní zpravodajství, služby pro parkování, lokalizaci a diagnostiku vozidla a hlasové ovládání. Systém spolupracuje s funkcemi Android Auto a Apple CarPlay pro dokonalé propojení s chytrým telefonem a bezpečné používání oblíbených aplikací uživatele.
Uvedený systém staví na službách vestavěné konektivity poskytovaných operátorem Vodafone, zaměřených na usnadnění života motoristů. Tato služba zahrnuje nejaktuálnější dopravní informace, informace o parkovacích místech, služby určování polohy, diagnostiku vozidel a hlasové ovládání. Systém ve spolupráci s technologiemi Android Auto a Apple CarPlay nabízí bezproblémovou integraci chytrých telefonů a přístup k oblíbeným aplikacím uživatelů.
Systémy pro síťové propojení vozidel Hyundai a Kia budou podle prvních zpráv uvedeny na evropský trh v roce 2019.

ČTĚTE TAKÉ:

- Energie nejen z baterií, ale i solárních panelů. Hyundai slibuje „supertechnologii“

- Na trh vstupuje nový Ceed – je nabitý technologiemi

- Auto jako čistička vzduchu? Hyundai tvrdí, že to jde