Na český trh byl uveden vůz DS 7 Crossback, kompaktní SUV, který chce koncern PSA definitivně oddělit značku DS od Citroënu. Prodávat se proto bude pouze ve vlastní síti prodejen tzv. DS STORE. V ceně je započítán unikátní servisní program.

 

DS 7 je avantgardní zvenku i zevnitř. V interiéru jsou třeba dva 12palcové displeje, což je v tomto segmentu unikum. První HD displej je mezi SUV novinkou: usnadňuje navigaci, používá se jako multimediální rozhraní a ovládá se přes něj celá nabídka DS Connect i Mirror Screen. Druhý displej s možností osobního nastavení, slouží jako digitální sdružený přístroj.
Novinka nabídne pět spalovacích motorů a novou automatickou osmistupňovou převodovku poslední generace: tři benzinové motory (THP 225 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8, THP 180 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8 nebo PureTech 130 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou); dva dieselové motory (BlueHDi 130 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou, později s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8 nebo BlueHDi 180 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8). K nim na jaře příštího roku přibude plug-in hybrid o výkonu 300 koní. Sestávat bude z benzinového motoru o výkonu 200 koní a dvou elektromotorů o výkonu 80 kW (jeden vpředu, druhý vzadu). Energie, které benzinovému motoru dodávají navíc dva elektromotory (každý 80 kW a kumulovaně až 90 kW), umožňuje vyvinout celkový výkon 300 koní.
Základní cena pro Českou republika byla stanovena na 895 000 Kč za verzi 1.5 BlueHDi 95 kW. Na opačném konci je benzinová verze 1.6 PureTech 165 kW ve výbavě Grand Chic za 1 215 000 Kč. Zajímavostí je, že majitelé budou moci využívat i nejvyšší úroveň servisní smlouvy, tzv. FreeDrive, která je již v ceně vozu. Ta kromě záruky na 5 let / 100 tis km znamená také všechny předepsané servisní prohlídky a výměnu nejen dílů podléhajících záruce, ale i všech opotřebených dílů (např. brzdové destičky...) a zahrnuje také práci servisu.