Už za pár dní se v Ženevě představí nová vlajková loď značky Peugeot, nový model 508. Změn bude hodně, především ze čtyřdveřového sedanu bude pětidveřový fastback s bezrámovými okny. Za svou nejbližší konkurenci považuje Audi A5 Sportback.

 

Peugeot se rozhodl jít agresivní cestou atraktivního sportovního vozu střední třídy. Výška vozu tak byla snížena – na pouhých 140 cm – a jeho aerodynamické plynulé linie připomínají styl kupé. Mezi světlomety Full LED, které se přímo inspirovaly u nejnovějšího koncepčního vozu značky, Peugeot Instinct, se prosazuje jemně propracovaná šachovnicová maska chladiče. Vertikální vizuální podpis s LED denními světly dodává vozu výraznou identitu. Mají ostrý a štíhlý tvar a rámují celý předek vozu. Táhnou se od světlometů až po mřížky sání vzduchu v náraznících.
Peugeot 508 působí kompaktně, měří pouze 475 cm. Tvar karoserie dotvářejí úzké prosklené plochy odhalující bezrámové dveře. Vzadu najdeme horizontální leskle černý pás zasazený mezi zadní světla, který je charakteristickým prvkem expresivní zadní části posledních modelů značky. Trojrozměrná zadní světla Full LED byla převzata od nejnovějších koncepčních vozů Peugeot, která se poprvé objevila u konceptu Quartz. Jejich intenzita se přizpůsobuje dennímu světlu či tmě, takže barevné „vrypy lvích drápů“ světel jsou neustále vidět. Jejich vzhled se ovšem mění podle toho, zda je pozorovatel sleduje zboku, nebo přímo zezadu.
Uvnitř má novinka nejnovější verzi uspořádání kabiny Peugeot i-Cockpit s kompaktním volantem, velkým kapacitním desetipalcovým HD dotykovým displejem formátu 8:3 a vyvýšeným přístrojovým panelem s displejem s vysokým rozlišením a úhlopříčkou 12,3 palců. Tento panel je plně konfigurovatelný a přizpůsobitelný (šest různých režimů zobrazení). Je umístěn nad volantem a co nejblíže osy pohledu řidiče. Nabízí tak všechny informace potřebné k jízdě (včetně zcela nového systému nočního vidění).
Peugeot 508 bude vybaven motory nejnovější generace PureTech a BlueHDi (všechny s  technologií SCR) splňujících emisní normu Euro 6.c. V nabídce jsou dva nové typy benzínových motorů (v závislosti na daném trhu), jejichž základem je motor 1,6 l PureTech:
-    1.6 PureTech 180 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8;
-    1.6 PureTech 225 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8 (pouze verze GT). V nabídce jsou dále čtyři dieselové motory (v závislosti na daném trhu), jejichž základem jsou motory 1,5 l a 2,0 l BlueHDi:
-    1.5 BlueHDi 130 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6, což je základní verze, jediná s manuální šestistupňovou převodovkou;
-    1.5 BlueHDi 130 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8;
-    2.0 BlueHDi 160 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8;
-    2.0 BlueHDi 180 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8.