Nová sourozenecká trojice malých dodávek Citroën Berlingo, Opel Combo a Peugeot Rifter (dříve Partner), dostane elektronický systém Grip control pro kontrolu trakce na nezpevněném povrchu, Peugeot ale naznačil, že jeho model by mohl dostat i skutečný pohon 4x4.

 

Vůz označený jako Rifter 4×4 Concept výrazné oplastování a karoserii ve speciální šedé barvě s řadou drobných grafických prvků v eloxovaném matně žlutém odstínu. Od zadních blatníků po střechu vedou rýhované samolepicí fólie v kouřově chromovaném odstínu.
Čtěte také: Radikální změna: Peugeot Partner končí, nahradí ho Rifter

Koncept je vybaven pohonem všech čtyř kol, který byl vyvinut ve spolupráci s dlouholetým partnerem značky, firmou Dangel, která se specializuje na přestavby 4×4. Světlá výška vozu Peugeot Rifter 4×4 Concept byla zvýšena o 80 milimetrů. Převod 4×4 probíhá přes viskózní spojku, která se spouští voličem umístěným na palubní desce napravo od řadicí páky. V nabídce jsou 3 režimy řízení včetně pevného rozdělení pohonu Lock.
Efektní zajímavostí je rampa s LED diodami umístěná v horní části čelního skla. Zakřivená rampa o šířce 135 cm zahrnuje 100 LED diod rozdělených do dvou řad, celkový výkon diod dosahuje 300 W. Součástí výbavy konceptu je také jízdní kolo Peugeot eM02 FS Powertube, horské kolo s elektromotorem a kompaktní baterií zabudovanou do rámu.