Citroën představil nový kompaktní hatchback C4 Cactus, který bude mít jako první v Evropě odpružení pomocí kapalinových tlumičů.

 

Vůz, který se na trhu objeví v prvním pololetí příštího roku, navazuje na další nedávno uvedené modely značky, a to především grafickými prvky, jako jsou ochranné panely Airbump ve spodní části dveří, nepřerušený pás oken a plovoucí střecha, přední dvouúrovňová maska nebo zadní podpis s LED diodami a 3D efektem. Vůz nabízí 31 kombinací individualizace exteriéru, a to díky 9 odstínům karoserie a 4 balíčkům Pack Color. Interiér je pak nabízen v pěti barevných verzích. Zavazadlový prostor nabízí objem 358 l, který lze po sklopení lavice zvětšit až na 1 170 l.
Citroën sází u novinky hlavně na komfort. Slibuje proto mimořádně pohodlnou jízdu díky evropské premiéře odpružení podvozku s tlumiči s hydraulickými dorazy (Progressive Hydraulic Cushions), jež odfiltrovávají nerovnosti vozovky a vytvářejí dojem jízdy na „létajícím koberci“. Zatímco klasické odpružení tvoří tlumič, pružina a mechanický doraz, k „Progressive Hydraulic Cushions“ se přidávají dva hydraulické dorazy – jeden pro rozpínání a jeden pro stlačení. Odpružení tak pracuje ve dvou fázích podle potřeb zatížení. Ve světové premiéře se ve voze rovněž objeví nová sedadla Advanced Comfort.
C4 Cactus bude v nejvýkonnější benzinové verzi k dispozici s přeplňovaným motorem PureTech 130 S&S spojeným s manuální šestistupňovou převodovkou. Motor PureTech 110, který je také přeplňovaný, je nabízen s manuální převodovkou nebi automatickou šestistupňovou převodovkou. V základní verzi bude tvořit motor PureTech 82 s manuální převodovkou. Chybět nebude ani diesel. K dispozici bude motor BlueHDi 100 s manuální převodovkou. Na podzim 2018 doplní nabídku dieselový motor s automatickou převodovkou s motorem BlueHDi 120 S&S EAT6.

Vyhledávání

V aktuálním vydání Flotily se dočtete:

 

UŽITKOVÉ VOZY VE FIRMĚ
-    Nákup a provoz

- Správný výběr

- Novinky na trhu

- Statistiky prodejnosti

- TESTY

- Rozhovory

 

Dále také...

-> Vyplatí se vsadit na provoz prémiových značek?

-> Pokuty firemních řidičů

-> Konektivita a aplikace

-> Elektromobilita v českých podmínkách

 

.. a mnoho dalšího