Audi v České republice rozšířilo počet modelů poháněných zemním plynem z jednoho na tři. K A3 Sportback přibyly nově i A4 Avant a A5 Sportback. Oba jsou poháněny bivalentním motorem 2.0 TFSI o výkonu 170 k a nesou označení g-tron.

 

Audi slibuje nejen dlouhý dojezd a nízké provozní náklady, ale současně i standardně prodlouženou záruku 4 roky s nájezdem 120 000 kilometrů. Celkový dojezd obou novinek je až 950 kilometrů, z toho až 500 kilometrů na CNG. Cena modelu A4 Avant g-tron na českém trhu byla stanovena na 1 113 900 Kč, model A5 Sportback g-tron má základní cenu 1 118 900 Kč. 
A4 Avant g-tron s převodovkou S tronic spotřebuje v kombinovaném režimu 3,8 kilogramu zemního plynu na 100 kilometrů, emise CO2 jsou 102 gramů na kilometr (při provozu na benzin: 5,5 litru na 100 kilometrů a 126 gramů CO2 na kilometr). Téměř stejně dobrými hodnotami se může pochlubit také A5 Sportback g-tron s převodovkou S tronic. Při provozu na zemní plyn spotřebuje rovněž jen 3,8 kilogramu CNG na 100 kilometrů a jeho emise CO2 jsou 102 gramů na kilometr. Při provozu na benzin platí hodnota 5,6 litru na 100 kilometrů a 126 gramů CO2 na kilometr.
Výdaje za palivo jsou oproti porovnatelnému motoru na benzin výrazně nižší a činí cca 95 Kč na 100 kilometrů (při ceně CNG 25 Kč/kg). Pro podnikatele a firmy v České republice je pro jejich firemní vozidla na CNG stanovena nulová sazba silniční daně.
S modely g-tron je spojeno palivo Audi e-gas. Toto syntetické palivo se vyrábí s využitím energie z obnovitelných zdrojů z vody a CO2 nebo z biologického odpadu, jako je sláma a posekaná tráva. Audi e-gas přitom váže stejné množství CO2, které je následně emitováno vozidlem. Zákazník čerpá palivo do svého vozu g-tron na jakékoli plnicí stanici CNG a platí za něj běžnou cenu. Audi zajistí související snížení emisí CO2 tím, že spotřebované množství paliva po dobu tří let dodá ve formě plynu Audi e-gas opět do distribuční sítě se zemním plynem.