Výsledky výroční studie americké agentury J.D.Power říkají, že Mitsubishi je číslo jedna v Německu v oblasti spokojenosti zákazníků.

 

Podle aktuální tiskové zprávy zvítězilo Mitsubishi v průzkumu „Indexu služeb zákazníkům v Německu“ ("Germany Customer Service Index" (CSI)) uveřejněné americkou organizací J.D.Power and Associates, která je jednou z nejprestižnějších institucí v oblasti průzkumu trhu na světě. Studie mimo jiné ukázala, že pracovníci poprodejních služeb, kteří poskytují komplexní podporu zákazníkům v průběhu návštěvy servisu, také informují své klienty o nezbytných servisních úkonech, které je potřebné na jejich voze vykonat, a následně si ověřují spokojenost zákazníka s poskytnutými servisními službami, což přispívá k budování důvěryhodného vztahu. Tato pozitivní zákaznická zkušenost vytváří důvěru a přispívá k tomu, že značka a její služby jsou vnímané jako pozitivní, důvěryhodné a doporučované.
Studie CSI vycházela z online průzkumu více než 8000 řidičů, kteří odevzdali poznatky o svých zkušenostech se službami autorizovaných servisů Mitsubishi, které navštěvovali se svými vozy v průběhu uplynulých tří let. Účelem průzkumu bylo určit spokojenost zákazníka se službami autorizovaného servisu na základě pěti kritérií, jako je kvalita služeb, dohodnutí si termínu návštěvy servisu, přístup servisních techniků, vyzvednutí si vozu ze servisu a v poslední řadě také kvalita samotných prostor servisu. Zákazníci servisu odpovídali na zmíněné otázky v časovém období od února do dubna 2017.

Vyhledávání

V aktuálním vydání Flotily se dočtete:

 

UŽITKOVÉ VOZY VE FIRMĚ
-    Nákup a provoz

- Správný výběr

- Novinky na trhu

- Statistiky prodejnosti

- TESTY

- Rozhovory

 

Dále také...

-> Vyplatí se vsadit na provoz prémiových značek?

-> Pokuty firemních řidičů

-> Konektivita a aplikace

-> Elektromobilita v českých podmínkách

 

.. a mnoho dalšího