Peugeot představil facelift svého modelu 308. Ten s předstihem splňuje přísnější emisní normu Euro 6.c.

 

Zvenku jsou úpravy především na masce chladiče, vůz dostal také LED diody u všech verzí výbav. Kabina je obohacena o kapacitní dotykový displej spojený s 3D online navigací s optimalizovanou rychlostí přístupu k funkcím a novou grafikou.
Hlavní technickou novinkou je osmistupňová automatická převodovka spojená s dieselovým motorem BlueHDi 180 k S&S nebo se zcela novým dieselovým motorem o výkonu 130 k. Tato nová převodovka, vyvinutá ve spolupráci s japonským výrobcem Aisin, řadí osm převodových stupňů lineárně a velmi reaktivně. Umožňuje spustit systém Stop&Start již od 20 km/hod. Peugeot je jednou z prvních značek, jejíž vozy již dnes v předstihu splňují emisní normu Euro 6.c.
Rozšířila se i nabídka asistenčních systémů, např. o nouzové automatické brzdění (Active Safety Brake), zásah při neúmyslném opuštění jízdního pruhu (Active Lane Departure Warning) nebo Park Assist, která dokáže změřit volné místo k zaparkování a ovládá během parkování volant namísto řidiče.

Vyhledávání

V aktuálním vydání Flotily se dočtete:

 

OPERATIVNÍ LEASING
-    Výhody 

- Nástrahy
- Trendy

- Rozhovory

 

Dále také...

-> Proč se firmy brání využití telematických systémů?

-> Parkujte v centru Prahy s elektromobilem za stovku

-> Je školení řidičů referentů opravdu nepovinné?

 

ROZHOVORY:

- Šárka Heyna Fuchsová - Jaká je budoucnost vozů Volvo?

- Petr Kala - Který model BMW je fleetově nejúspěšnější?

 

.. a mnoho dalšího